Asistent achizitii

Angajator: Hornbach
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.03.2019

    HORNBACH se află în topul magazinelor de materiale de construcţii şi grădinărit cu o cifră de afaceri de aproximativ 4 miliarde euro/an, cu o reţea de peste 155 de magazine şi pestede angajaţi. Momentan este prezent în 9 ţări europene. HORNBACH este o afacere de familie, independentă, listată la bursă, aflată deja la a 6-a generaţie Astăzi compania germană operează unul dintre primele cinci lanţuri de magazine de materiale de construcţii şi grădinărit din Europa.

    În spatele succesului HORNBACH se află angajaţii noştri, conduşi de către o echipă de management experimentată. Angajații noştri reprezintă succesul companiei. Compania noastră se dezvoltă an de an şi creează astfel permanent locuri de muncă noi şi de durată. Din acest motiv, modalitatea de cooperare este similară celei specifice unei mari familii. Tinerii lucrează alături de cei în vârstă, cei experimentaţi alături de cei în curs de instruire, uniţi prin loialitate, umanitate şi încredere. Dreptul de a greşi este un lucru firesc, asemenea dreptului de a beneficia de perspective profesionale.

    Peste 140 de ani de istorie dovedesc succesul HORNBACH!


    Asistent achiziţii

    Sarcinile dumneavoastră:

    În calitate Asistent achiziţii sunteţi persoana responsabilă pentru:

    · Gestionarea portofoliului de produse alocat;
    · Gestionarea şi actualizarea în permanenţă a bazei de date a furnizorilor şi a produselor;
    · Operarea modificărilor şi listărilor de preţuri în sistem;
    · Gestionarea relaţiilor cu furnizorii interni şi externi;
    · Gestionarea relaţiilor cu magazinele;
    · Întocmirea diverselor rapoarte;
    · Analiza pieţei;
    · Acordarea de sprijin în întocmirea cataloagelor de reclamă.

    Calificările dumneavoastră:

    · Dețineți pentru această funcție studii superioare
    · Convingeţi prin cunoștinţe bune de limba germană şi de limba engleză
    · Stăpâniți programele MS-Office şi, în caz ideal, aveţi experienţă de lucru în SAP
    · Aveţi, de preferat, experienţă în comerţul online
    · Aveţi spirit organizatoric, abilităţi de planificare şi prioritizare, precum şi iniţiativă proprie
    · Dețineți abilități de comunicare bine dezvoltate şi lucraţi bine în echipă
    · Sunteţi flexibil pentru deplasări în interes de serviciu?

    Atunci bine ați venit în „familia HORNBACH”!

    În echipa noastră cu peste 20000 de colegi există întotdeauna loc pentru idei noi și oameni talentați, care doresc să transforme viitorul lor profesional într-un proiect de succes. HORNBACH vă susține în proiectul dumneavoastră cu un salariu atractiv cât și alte beneficii.

    Ne bucurăm de candidatura dumneavoastră.