Helpdesk Support with French

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Helpdesk Support with French active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 19.03.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    Nivel avansat de limba franceza si limba engleza( nivel minim acceptat B2)
    Orientat spre client si spre rezolvarea cererilor acestora
    Abilitati excelente de comunicare
    Capacitate foarte buna de organizare si prioritizare
    Cunostinte de utilizare calculator (Microsoft Office, e-mail, Internet)
    Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil
    Studii: minim studii liceale

    Responsabilitati

    Raspunde prompt si solutioneaza cererile si intrebarile clientilor in scris (email) si verbal (telefon)
    Gestioneaza si solutioneaza reclamatiile clientilor
    Utilizarea tool-urile interne de suport pentru a raspunde corect clientilor si in acord cu procedurile existente
    Realizeaza inregistrarile actiunilor realizate conform procedurilor existente.

    Beneficii:
    Pachet salarial atractiv, tichete de masa
    Oportunitatea de a te dezvolta intr-un mediu multinational, dinamic, distractiv, provocator, creativ alaturi de o echipa tanara.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Hybrid

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (49)