Helpdesk Support with French
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Adecco Romania active.Vezi toate job-urile Helpdesk Support with French active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Adecco Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19.03.2019 |
Remote work: | On-site |
An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.
În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.
În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.
Nivel avansat de limba franceza si limba engleza( nivel minim acceptat B2)
Orientat spre client si spre rezolvarea cererilor acestora
Abilitati excelente de comunicare
Capacitate foarte buna de organizare si prioritizare
Cunostinte de utilizare calculator (Microsoft Office, e-mail, Internet)
Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil
Studii: minim studii liceale
Raspunde prompt si solutioneaza cererile si intrebarile clientilor in scris (email) si verbal (telefon)
Gestioneaza si solutioneaza reclamatiile clientilor
Utilizarea tool-urile interne de suport pentru a raspunde corect clientilor si in acord cu procedurile existente
Realizeaza inregistrarile actiunilor realizate conform procedurilor existente.
Beneficii:
Pachet salarial atractiv, tichete de masa
Oportunitatea de a te dezvolta intr-un mediu multinational, dinamic, distractiv, provocator, creativ alaturi de o echipa tanara.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
IT Technician Support EOS and ESI with French Timisoara, | |
Agent Customer Support with French Hybrid | |
Travel Officer with French - Remote job Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (49) |
Raporteaza eroarea la