HR Specialist with German

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile HR Specialist with German active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 19.03.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    Language skills: German fluent in speaking and writing, English is a plus
    Minimum a bachelor’s degree or student (preferably with HR related background)
    Knowledge in handling information processing systems (Ticketing Tool, SAP HR, MS-Office)
    Customer service focus and strong interpersonal skills required
    Experience with customer contact (by phone, written or personal)
    Ability to consistently deliver high quality customer service in a professional manner
    Team player, proactive and willing to learn
    High customer focus and service orientation
    Strong communication and listening skills

    Responsabilitati

    Provides support for the company in relevant HR topics and processes.
    Process HR tickets by using the workflow management tool (AMS), following German law and labor agreements of the company.
    Contact customers by e-mail or phone to answer their individual questions.
    Support Product Management to improve the company's HR products and to create an excellent customer experience.
    Report IT incidents and foster best possible solutions.
    Practice close cooperation with other departments
    Maintain process documentation and special procedures in our knowledge management system.
    Process critical issues and complaints to meet our customers’ needs. Use escalation procedures if necessary.
    Work as a team member focusing on customer service
    Develop ideas to update, simplify and enhance the company's processes, procedures and documents.
    Supports in the development of frequently asked questions based on customer feedback or new requirements

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Aplica fara CV
    Brasov, Iasi, Timisoara, Job national

    Vezi job-uri similare (39)