HR Specialist with German

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile HR Specialist with German active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 19.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    Credem in tine!

    Construirea unei cariere durabile este un proces continuu in care ai nevoie de motivatie, un plan de actiune, flexibilitate si disciplina. Succesul inseamna cunoasterea calitatilor personale si increderea in acestea. Descopera Adecco si vino sa desenam calea in cariera impreuna.

    Cine este Adecco?

    Adecco Romania este parte a The Adecco Group, lider local si mondial in furnizarea de servicii de resurse umane. Cu peste 33.000 de angajati full time si aproximativ 5.100 de sucursale, Adecco este prezent in peste 60 de tari si teritorii. În Romania, compania gestionează peste 8.000 de persoane plasate, are o baza de date cu peste 500.000 de candidaţi şi deserveste zilnic peste 600 de clienţi, toate acestea prin intermediul colegilor din cele 15 sucursale raspandite in intreaga tara.

    Misiunea noastra este sa oferim oamenilor oportunități de angajare în orice etapă a carierei profesionale, iar companiilor, talentele de care au nevoie. Consultantii nostri sunt entuziasti si pasionati, sunt profesionisti specializati in domenii si industrii multiple, au experienta si capacitatea de a-ti intelege dorintele si planurile de cariera si de a gasi job-ul potrivit pentru tine.

    Noi si voi, suntem Adecco.

    Daca nu ai gasit un rol potrivit experientei tale, dar vrei sa fii la curent cu job-urile din piata, viziteaza website-ul www.adecco.ro, sectiunea RESURSE, unde iti poti inregistra CV-ul în baza de date Adecco. Ai vrea ca totul sa fie mai rapid si mai simplu de atat? Atunci descărca aplicația Adecco Jobs valabilă în AppStore și GooglePlay si fii la curent cu noile job-uri.
    Toate datele și CV-urile sunt tratate cu confidențialitate si vor fi luate în considerare în proiectele ce corespund experienței tale profesionale.

    Adecco se angajeaza sa va protejeze si sa va respecte dreptul la intimitate si la protectia datelor dvs. cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de catre Adecco puteti gasi pe www.adecco.ro.

    Cerinte

    Language skills: German fluent in speaking and writing, English is a plus
    Minimum a bachelor’s degree or student (preferably with HR related background)
    Knowledge in handling information processing systems (Ticketing Tool, SAP HR, MS-Office)
    Customer service focus and strong interpersonal skills required
    Experience with customer contact (by phone, written or personal)
    Ability to consistently deliver high quality customer service in a professional manner
    Team player, proactive and willing to learn
    High customer focus and service orientation
    Strong communication and listening skills

    Responsabilitati

    Provides support for the company in relevant HR topics and processes.
    Process HR tickets by using the workflow management tool (AMS), following German law and labor agreements of the company.
    Contact customers by e-mail or phone to answer their individual questions.
    Support Product Management to improve the company's HR products and to create an excellent customer experience.
    Report IT incidents and foster best possible solutions.
    Practice close cooperation with other departments
    Maintain process documentation and special procedures in our knowledge management system.
    Process critical issues and complaints to meet our customers’ needs. Use escalation procedures if necessary.
    Work as a team member focusing on customer service
    Develop ideas to update, simplify and enhance the company's processes, procedures and documents.
    Supports in the development of frequently asked questions based on customer feedback or new requirements