Relationship Manager SME

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 19.02.2019

    Candidatul ideal

    Cunostinte si experienta

    Experienta in domeniul bancar – de preferat
    Cunoasterea produselor si serviciilor bancii
    Cunostinte de baza in domeniul analizei financiare
    Cunoasterea documentelor normative ale bancii
    Cunostinte economice, legislative, fiscale, in legatura cu domeniul bancar.
    Cunostinte informatice : Word, Excel, PPT
    Limbi straine (engleza, franceza, s.a)
    Experienta necesara: minim 1 ani in vanzari in sectorul bancar sau minim 2 ani in sectorul bancar pe alte pozitii; minim 2 ani in vanzari in afara sectorului bancar;

    Descrierea jobului

    Dezvoltarea portofoliului de clienti persoane juridice cu o cifra de afaceri peste 1 si pana la 5 milioane EUR, gestionarea si optimizarea relatiei banca-client, aplicand politica comerciala a bancii.

    Principalele responsabilităţi:

    Identifica si atrage noi clienti, initiaza si coordoneaza relatia cu clientii IMM
    Gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti alocat prin oferirea de solutii financiare adecvate
    Asigura gestionarea relatiilor cu clientii: primeste documentele de la clienti necesare intocmirii dosarului de credit pe care le transmite spre analiza
    Negociaza cu clientii conditii derogatorii, in limita mandatelor aprobate si in concordanta cu rentabilizarea relatiei cu clientii;
    Calculeaza punctajul calitativ aferent contrapartidelor cu angajamente si urmareste actualizarea semestriala a acestuia;
    Urmareste realizarea platilor din credit conform documentelor justificative si face verificari periodice ale garantiilor, stocurilor, investitiilor realizate/ in curs;
    Identifica potentialul de afaceri local, in concordanta cu strategia de dezvoltare a bancii;

    Descrierea companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am construit brandul sunt:Jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem; Inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor; Adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate; Profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.Pe scurt:4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa. 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.Ai un loc in echipa noastra daca:Demonstrezi spirit antreprenorial, iti plac provocarile si esti un jucator de echipa; Iti doresti să iti dezvolti continuu competentele si abilitatile, iti place sa inveti din experientele avute, cautand progresul; Iti sustii colegii in propria dezvoltare, fiind disponibil si aratând respect fata de ei.