Asistent Back-office

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EBC active.


Vezi toate job-urile Asistent Back-office active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: EBC
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.03.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali. La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.

    Nu uita: Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.

    Cerinte

    Recrutam 1 Asistent Back-office pentru o companie prezenta pe piata de distributie a materialelor publicitare premium. Postul este pentru perioada determinata de timp - 6 luni, cu posibilitate de prelungire a contractului.

    - Studii superioare;
    - Cunostinte de operare PC: Word, Excel, Outlook - nivel mediu;
    - Limba engleza (scris, vorbit) - nivel avansat;
    - Experienta minim 1 an pe activitate de receptie sau relationare cu clientii;
    - Orientare catre client;
    - Dorinta de a-i ajuta pe ceilalti.

    Responsabilitati

    - Intampina vizitatorii companiei, le ofera informatii generale acestora si se ocupa de activitatea de protocol;
    - Gestionarea documentelor de prezenta si a pontajului pentru angajati;
    - Intretinerea si gestionarea bazei de date cu clientii firmei;
    - Preluare si directionarea apelurilor telefonice;
    - Primeste, triaza si transmite corespondenta;
    - Acorda suport celorlalti colegi din companie (rezervare pentru calatorii, fotocopiere, scanare, arhivare etc.);
    - Face traduceri la cerere (engleza-romana si romana-engleza);
    - Centralizarea necesarului de produse de papetarie;

    Alte informatii

    - Oferim salariu fix
    - Decontarea transportului in comun;
    - Tichete de masa;
    - Posibilitatea de a urma cursuri si programe de instruire / obtinere autorizatii, atat interne cat si externe companiei;
    - Echipa unita, primitoare si dinamica.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (53)