Ofiter back-office administrare conturi persoane fizice-contract 9 luni

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ING Bank Romania active.


Vezi toate job-urile Ofiter back-office administrare conturi persoane fizice-contract 9 luni active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: ING Bank Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.10.2019
    Remote work: On-site

    Cautam colegi care sa faca parte din "linia intai de aparare in ING".

    Echipa de expertiza "Know Your Customer" (KYC) are scopul de a implementa procese si controale, in conformitatea cu legea, pentru a preveni criminalitatea economica financiara, spalarea banilor, finantarea terorismului etc. Aceasta echipa de experti se asigura ca exista procese si controale implementate la timp pentru a preveni si detecta actiunile suspecte.

    Chiar daca ai putina experienta de lucru, esti bine venit in echipa care joaca un rol vital in respectarea reglementarilor legate de cunoasterea clientelei, adica toti clientii ING Bank: persoane fizice si persoane juridice

    Cerinte • Proaspat absolvent sau student an terminal: studii economice, juridice sau IT reprezinta un avantaj ;
    • Atentie la detalii, dorinta de a solutiona probleme si de a-i ajuta pe ceilalti ;
    • Abilitati de comunicare eficienta si flexibilitate, spirit de echipa, organizare ;
    • Spririt analitic capacitate de a invata rapid si de adaptare la noi cerinte ;
    • Familiar cu aplicatiile Microsoft Office si operare calculator ;
    • Operare cu baze de date reprezinta un plus ;
    • Cunostinte medii de limba engleza, scris si vorbit ;
    • Disponibilitate 8 ore/zi , L-V

      Responsabilitati • Proceseaza instructiuni de modificare privind datele personale ale clientilor, deschiderea si inchiderea conturilor curente si produselor non-credit in conformitate cu procedurile in vigoare;
    • Responsabil de verificarea dosarelor de cunoasterea clientelei persoane fizice pentru produse non-credit ;
    • Se asigura ca documentatia prezentata de client si datele colectate in sistemele bancii sunt corecte si complete conform procedurilor aplicabile ;
    • Raspunde de administrarea si remedierea erorilor sau omisiunilor identificate, purtand corespondeta cu reteaua de vanzari sau clientul.


    Si in plus, alte cateva motive pentru care sa lucrezi alaturi de noi

    • Oportunitatea de a incepe o cariera in domeniul bancar;
    • Mediu de lucru in care este incurajata comunicarea si dezvoltarea angajatilor;
    • Program de lucru flexibil si posibilitatea de a lucra de acasa;
    • Colegi veseli si ambitiosi;
    • Pachet atractiv de beneficii.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (169)