Account Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Swiss Solutions active.


Vezi toate job-urile Account Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Swiss Solutions
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 09.05.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem Swiss Solutions, cea mai mare agenție de traduceri din si furnizarilor de servicii lingvistice din Romania. Lucrăm la cele mai înalte standarde profesionale și etice cu scopul de a livra servicii de traducere potrivite pentru tine.

    Cerinte

    - Orientare către client
    - Cunoașterea limbii engleze (nivel avansat)
    - Autodisciplină, automotivare și simț al responsabilității foarte dezvoltat
    - Aptitudini excelente de comunicare
    - Gândire analitică solidă și competență decizională
    - Aptitudini bune de stabilire a priorităților
    - Capacitatea de a trata sarcini multiple în perioade scurte de timp
    - Aptitudini excelente de negociere
    - Atenție sporită la detalii

    Responsabilitati

    - Menţine relaţia de colaborare cu o parte din clienţii externi (străini) Swiss Solutions
    - Are propriile procese de vânzare pentru a putea extinde portofoliul de clienţi
    - Cunoaște foarte bine serviciile firmei pentru a le putea oferi clienţilor cele mai bune soluţii
    - Identifică necesitățile clienţilor Swiss Solutions pentru a putea dezvolta, pe orizontală, parteneriatul cu ei
    - Verifică zilnic cotaţiile venite din partea clienţilor şi se asigură că acestea sunt soluţionate conform procedurii de lucru
    - Negociază preţurile cu clienţii actuali şi potenţiali
    - Semnează contracte, clauze de confidenţialitate, completează formulare RFIs (request for information) primite de la clienţii actuali şi potenţiali
    - Actualizează datele şi/sau procedurile clienţilor în baza de date internă
    - Recontactează clienţii inactivi pentru a propune reluarea colaborării
    - Discută cu Project Managerii şi Team Leader-ul echipei propuneri pentru dezvoltarea departamentului și a relației cu clienții
    - Vine cu propuneri de optimizare a bugetului şi a timpului de lucru al proiectelor
    - Menține datele clienților actualizate în baza de date internă.
    - Participă la evenimente de networking internaționale specifice industriei

    Alte informatii

    5 motive pentru care trebuie să ne alegi
    - Echipă tânără și foarte motivată
    - Responsabilități incitante
    - Oportunități de învățare și dezvoltare (traininguri interne și externe, conferințe, târguri naționale și internaționale)
    - Salariu competitiv
    - Bonusuri de performanță financiare și non-financiare

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (53)