Consilier Clienti Corporate - perioada determinata 12 luni

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ING Bank Romania active.


Vezi toate job-urile Consilier Clienti Corporate - perioada determinata 12 luni active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: ING Bank Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.03.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ING Bank Romania is part of ING Group, a global international financial institution, which offers banking services to over 38.4 million individual customers, companies or institutions in over 40 countries.
    Founded in 1994, ING Bank Romania is the fourth bank in the top 10 local banks, according to assets, and the only bank with organic growth, without acquisitions of customer portfolios or other banks. ING Bank Romania is a universal bank with over 1.7 million customers in three business segments: individuals (retail), SMEs and Mid-Corporate companies and Wholesale Banking.
    ING's mission is to empower people to stay a step ahead in life and in business.

    Cerinte

    Studii superioare in domeniul economic / financiar-bancar.
    Cel putin un an de experienta operational – bancara.
    Training profesional in relatii cu clientii (“customer service”), operatiuni bancare, etc;
    Cunostinte calculator: MsOffice, E-mail, Internet
    Nivelul de cunoastere al limbii straine: limba engleza (vorbit si scris) - fluent;
    Cunostinte profesionale: legislatie bancara, etc
    Competente: bune abilitati de comunicare(orala & scrisa, ascultare activa); abilitatea de a construi si a mentine relatii de colaboare eficiente, atitudine orientata catre client; focalizare pe rezultate, profesionalism, integritate, disciplina si buna organizare; capabil sa prioriteze eficient;

    Responsabilitati

    Administrarea documentatiei si corespondentei operationale / non-comerciala cu clientii.
    Support, furnizarea informatiilor catre clienti, indrumari si recomandari cu privire la serviciile si produsele ING.
    Mentinerea legaturii cu clientii si contactarea lor in vederea clarificarii oricaror aspecte operationale.
    Mentinerea legaturii cu clientii externi cat si cu departamentele interne ale bancii.