Legal Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Filip & Company active.


Vezi toate job-urile Legal Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Filip & Company
Domeniu:
  • Altele
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.10.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Filip & Company is a pool of individual values and talents. We pride ourselves on our diversity, creativity, and the varied experiences that influence our collective ability to serve our client. In fact, you will find out that the people at Filip & Company are varied in taste, interests, age and, most importantly, ideas. We work as a team and we know that every team needs players skilled at different positions. We are not a checklist, cookie-cutter kind of place, but we are united by our dedication to our clients and our professional development. We have always valued personal freedom and individuality, which are at the core of the firm's management philosophy.

    We are an eclectic, energetic, young, enthusiastic group of lawyers and professionals with the common goal of providing your client with excellent legal services. We are forward-looking, creative people who enjoy challenge and we always find different ways to look at problems to provide the best solutions for our clients.

    Cerinte

    - Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu (vorbit fluent și scris);
    - Cunoașterea și utilizarea Microsoft Office, Outlook, Internet;
    - Bune abilități de comunicare și relaționare;
    - Proactivitate și implicare în îndeplinirea sarcinilor alocate;
    - Abilitatea de a prioritiza și de a lucra cu termene limită;
    - Bune abilități de organizare și planificare;
    - Adaptabilitatea la un mediu tânăr și o echipă dinamică.

    Responsabilitati

    - Furnizarea de servicii de secretariat;
    - Formatarea și pregătirea documentelor în word, excel, power point și alte programe utilizate;
    - Copierea, scanarea şi imprimarea de documente ;
    - Ținerea de dosare interne, arhivare de documente și asistență în managementul sistemului de organizare a documentelor;
    - Asigurarea înregistrării, urmăririi și distribuirii corespondenței în timp util;
    - Asistență în organizarea de evenimente, conferințe, seminarii, întâlniri, apariții în mass media și alte acțiuni similare;
    - Actualizarea calendarelor, organizarea întâlnirilor interne;
    - Recepționare şi efectuare de apeluri interne într-o manieră politicoasă și profesională;
    - Crearea de contacte în Outlook la solicitare avocaților din aria de practică deservită;
    - Ridicarea, predarea sau înregistrarea de documente conform solicitărilor;
    - Menținerea unei stări continue de ordine în birourile avocaților;
    - Participarea într-o manieră constructivă la întâlnirile interne.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Tichete de masa;
    - Decontare transport în comun;
    - Bonus pentru activități sportive;
    - Abonament de sănătate;
    - Bookster Read'n'Roll;
    - Team buildings;
    - Mediu de lucru plăcut.

    Candidații trebuie să nu dețină o diplomă de studii de drept.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (64)