Asistent administrativ "Travaux" (limba franceză)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Asistent administrativ "Travaux" (limba franceză) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.03.2019 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Dacă ești în căutarea unui loc de muncă care să te ajute în dezvoltarea profesională, te așteptăm cu nerăbdare în echipa de «Support Travaux» la sediul nostru din București.
Cum ne dorim să fii tu?
- Căutam un om inteligent, prietenos, entuziast și cu o atitudine pozitivă - ingeniosul Asistent Administrativ care să facă parte din echipa noastră, să ne ofere support în proiectele de întreținere și reabilitare pentru un lanț de magazine din România și Franța.
- O persoană cu inițiativă, responsabilă, implicată, organizată, având capacitatea de a prioritiza și preocupată să iși dezvolte cunoștințele și competențele.
- În plus, trebuie să cunoști limba franceză la nivel conversațional(B2-C1), să te descurci în utilizarea pachetului MS Office și să îți placă activitatea pe care o faci.
Ești un multi-tasker cu o atitudine absolută Can-do? Vrem să știm că ai pus un zâmbet și un ton pentru a menține un mediu cald și primitor.
Responsabilitati
Principalele activități gravitează în jurul Project Managerilor (Inginerii constructori) de pe teren ce se ocupă cu deschiderea de magazine noi. Prin urmare, oferirea suportului administrativ este elementul cheie al postului, împreună cu manipularea unei diversități de situații ce ar putea veni.
Ar trebui să fii un individ motivat, cu o etică de lucru puternică și să:
- Gestionezi relația cu diverșii concesionari, cu firmele de întreținere, cu administrațiile locale;
- Verifici și validezi facturi, documente și devize;
- Relansezi diverși prestatari;
- Realizezi rapoarte de activitate.
Vino în Veo și vei beneficia de:
- Mediu multicultural;
- Stabilitatea locului de muncă;
- Numeroase oportunități de dezvoltare individuală și profesională.
Și…bonus: o echipă de care cu siguranță te vei bucura!
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent Administrativ BUCURESTI, | |
Asistent Manager/ Secretariat Aplica fara CV | |
Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/m) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (72) |
Raporteaza eroarea la