Asistent administrativ "Travaux" (limba franceză)

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Dacă ești în căutarea unui loc de muncă care să te ajute în dezvoltarea profesională, te așteptăm cu nerăbdare în echipa de  «Support Travaux» la sediul nostru din București.



    Cum ne dorim să fii tu?



    - Căutam un om inteligent, prietenos, entuziast și cu o atitudine pozitivă - ingeniosul Asistent Administrativ care să facă parte din echipa noastră, să ne ofere support în proiectele de întreținere și reabilitare pentru un lanț de magazine din România și Franța.



    - O persoană cu inițiativă, responsabilă, implicată, organizată, având capacitatea de a prioritiza și preocupată să iși dezvolte cunoștințele și competențele.



    - În plus, trebuie să cunoști limba franceză la nivel conversațional(B2-C1), să te descurci în utilizarea pachetului MS Office și să îți placă activitatea pe care o faci.



    Ești un multi-tasker cu o atitudine absolută Can-do? Vrem să știm că ai pus un zâmbet și un ton pentru a menține un mediu cald și primitor.

    Responsabilitati

    Principalele activități gravitează în jurul Project Managerilor (Inginerii constructori) de pe teren ce se ocupă cu deschiderea de magazine noi. Prin urmare, oferirea suportului administrativ este elementul cheie al postului, împreună cu manipularea unei diversități de situații ce ar putea veni.



    Ar trebui să fii un individ motivat, cu o etică de lucru puternică și să:
    - Gestionezi relația cu diverșii concesionari, cu firmele de întreținere, cu administrațiile locale;
    - Verifici și validezi facturi, documente și devize;
    - Relansezi diverși prestatari;
    - Realizezi rapoarte de activitate.

    Alte informatii

    Vino în Veo și vei beneficia de:
    - Mediu multicultural;
    - Stabilitatea locului de muncă;
    - Numeroase oportunități de dezvoltare individuală și profesională.
     Și…bonus: o echipă de care cu siguranță te vei bucura!