Contabil

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile HRS Romania active.


Vezi toate job-urile Contabil active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: HRS Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand.

    Cerinte

    • Studii superioare absolvite in domeniul economic;
    • Experienta profesionala de 2 ani pe un rol similar;
    • Experienta operare intr-un ERP;
    • Capacitate de analiza, sinteza si aplicare practica a informatiilor astfel obtinute;
    • Cunostinte bune de limba engleza;
    • Cunostinte de contabilitate, financiare, legislative;
    • Cunostinte operare PC (Word, Excel, Internet – cercetare, etc.)

    Responsabilitati

    Pentru unul dintre clientii nostri, un mare producator de ambalaje pentru industria alimentara, recrutam Contabil.

    Responsabilitati:
    • Participa la efectuarea corecta si la timp a inregistrarilor in contabilitate, cronologic si sistematic, pe baza documentelor justificative;
    • Opereaza tranzactiile bancare in sistemul informatic intern de gestiune;
    • Intocmeste Cash Flow saptamanal (metoda directa) pentru saptamana anterioara si propune planificarea pentru perioadele urmatoare;
    • Urmareste respectarea procedurilor interne pentru facturile propuse la plata si pregateste ordinele de plata in sistemul electronic de plati, conform planificarii disponibilitatilor;
    • Mentine legatura cu personalul implicat in activitatea operationala pentru aprobarea facturilor administrative;
    • Mentine legatura cu personalul implicat in activitatea comerciala pentru urmarirea colectarii creantelor comerciale conform termenelor de plata agreate;
    • Analizeaza situatia clientilor, atat din punct de vedere al termenelor de plata, cat si din perspectiva acuratetii sumelor platite, reconcilieri si confirmari de sold si intreprinde actiunile necesare (impreuna cu persoanele responsabile) pentru clarificarea / corectarea situatiilor;
    • Urmareste primirea tuturor facturilor emise de furnizorii de bunuri / servicii cu caracter recurent si intreprinde actiunile necesare in vederea asigurarii unei evidente corecte si complete in balanta contabila lunara;
    • Introduce in sistemul informatic de gestiune listele de preturi pentru clientii noi si modificarile aprobate pe listele de preturi ale clientilor existenti;
    • Intocmeste / participa la diverse raportari solicitate de institutii / parteneri externi (ex. INSSE – costul cu forta de munca, BNR – comert international, etc.);
    • Participa activ la solutionarea problemelor de interes ale companiei in relatia cu autoritatile statului: ANAF, Trezorerie, Autoritatile Vamale, Casa de Sanatate, Casa de Pensii, etc. .