Asistent administrativ part-time

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile AKKA ROMSERV active.


Vezi toate job-urile Asistent administrativ part-time active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: AKKA ROMSERV
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    Akka Technologies Group, the main player on the engineering and technological consulting market, provides services to large companies in their innovative process. Since 2006, Akka Romserv, the Romanian branch of the group, is one of the most important technical services providers in Romania.

    Cerinte

    Spirit de ordine si disciplina
    Capacitate de organizare
    Punctualitate
    Abilităţi de comunicare, abilitati de a lucra independent
    Corectitudine, flexibilitate
    Rezistenta la efort si stres

    Responsabilitati

    • Responsabil cu reinnoirea documentelor pentru autoturismele societatii (inmatriculare masini, scoatere din evidenta, plata impozite etc)
    • Urmareste inlocuirea anvelopelor la masinile din parcul auto, anuntandu-i pe conducatorii auto ai masinilor de serviciu sa faca schimbul de anvelope in termenul legal
    • Intocmeste procese verbale de predare-primire pentru bunurile companiei
    • Respecta regulile de acces al persoanelor straine in spatiul de birouri
    • Elaboreaza documente, prezentari si rapoarte cerute de seful de birou administrativ
    • Tine evidenta stocurilor produselor din magazine, impreuna cu receptia
    • Intocmeste documentatia necesara derularii procesului de achizitii conform politicii de achizitii implementata in cadrul firmei
    • Mentine legatura cu furnizorii de servicii si materiale si urmareste derularea intregului proces de aprovizionare/comenzi, livrare (aviz si/sau factura), plati
    • Organizeaza si participa la efectuarea inventarierii bunurilor materiale, conform prevederilor legale
    • Actualizeaza fisierele/bazele de date specifice firmei si operarea in programul de gestiune
    • Alte sarcini la cererea responsabililor directi in perimetrul de activitate corespunzator
    • Respecta managementul calitatii ISO 9001
    • Reprezinta Departamentul Administrativ in relatia cu celelalte departamente.
    • Raspunde de corectitudinea si veridicitatea informatiilor transmise catre superiorul ierarhic si catre personalul companiei