Front/Back-Office Analist cu limba greaca, maghiara sau germana.

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Front/Back-Office Analist cu limba greaca, maghiara sau germana. active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 12.05.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    -Limba greaca la nivel avansat;
    -Minima experienta de lucru în domeniul logisticii, facturarii, serviciilor pentru clienti;
    -Cunoștințe și experiență de utilizare programe MS Office, iar sistemele ERP/SAP reprezinta un plus;
    -Spirit de echipa si flexibilitate de a lucra intr-un mediu multicultural;
    -Foarte bune abilitati de comunicare si orientare spre clienti.

    Beneficii:

    -Pachet salarial competitiv;
    -Tichete de masa;
    -Bonus de performanta 5% din salariul net anual;
    -Asigurare medicala;
    -Prima de vacanta;
    -Mediu de lucru tanar, profesionist, flexibil și prietenos.


    Program de lucru :

    -L-V: 8h/zi

    Responsabilitati

    -Extrage si analizeaza rapoartele privind datoriile restante;
    -Primeste si proceseaza comenzile clientior;
    -Pastreaza o buna relatie cu clientii si gestioneaza reclamatiile acestora;
    -Verifica datele si comenzile clientilor in timp util;
    -Verifica, conform procedurilor, miscarile virtuale ale sistemelor (livrare, returnare, umplere) si comunica rezultatele managerilor, coordonatorilor de vanzari și managerului ierarhic;
    -Emite facturi pentru inchirieri de cilindri, rezervoare si vrac;
    -Corecteaza erorile in sistem;
    -Intocmeste rapoarte și analize specifice procesului.

    Alte informatii

    Daca esti interesat de oferta noastra, nu ezita sa trimiti CV-ul tau. (tel. 0728.303.784)

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (90)