Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Office Manager Canopyst
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile AGGRANDA / CANOPY active.Vezi toate job-urile Office Manager Canopyst active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | AGGRANDA / CANOPY |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.03.2019 |
Remote work: | On-site |
Cum ar fi sa faci parte dintr-o echipa tanara si ambitioasa care creeaza timp pentru oameni si companii prin automatizari de procese de business?
Office Manager
Ești o persoană organizată și îți place să interacționezi constant cu oamenii?
Vrei să lucrezi cu super colegi și să zâmbești în fiecare zi?
Avem un job de Office Manager pentru tine.
Hai să ne cunoști, îți spunem de ce suntem echipa alături de care te poți dezvolta profesional.
Ne preocupă ce se întâmplă în jurul nostru și susținem mai multe ONG-uri.
Ești persoana potrivită dacă:
• Ai finalizat studiile superioare.
• Ești o persoană responsabilă, organizată, dinamică, diplomată și concentrată pe soluții.
• Ai o atitudine pro-activă și spirit de inițiativă.
• Ai atenție distributivă și capacitate de a rezolva sarcini multiple.
• Ai abilități bune de comunicare.
• Știi să îți planifici și prioritizezi activitățile.
• Ești o persoană ambițioasă și dornică să te dezvolți constant.
• Cunoști pachetul MS Office (Word, Excel, PowerPoint) la nivel avansat.
• Limba engleză la un nivel mediu-avansat este un must.
• Ne uimești prin curiozitatea ta.
Intri în cursă cu un mare avantaj dacă:
• Ai o experiență de minim 3 an în domeniu.
Administrative
Elaborarea și redactarea mai multor tipuri de documente: materiale de lucru, oferte, contracte, traduceri etc.
Actualizarea bazelor de date ale companiei.
Suport logistic și administrativ pentru organizarea unor evenimente.
Prim contact în relația cu potențialii clienți.
Întocmirea de rapoarte administrative și operaționale.
Menținerea legăturii cu autoritățile pentru situații specifice: ONRC, ANAF, etc.
Pregătire documentației necesare pentru proiecte de finanțare și alte proiecte de gen.
HR
Comunicarea cu firma care administrează activitățile de resurse umane.
Coordonarea zilnică a tuturor politicilor și programelor de resurse umane, precum foaia de prezență, medicina muncii, activități de SSM / PSI, acte adiționale.
Managementul înregistrărilor HR și al dosarelor de personal.
Verificarea statului de plată și virarea salariilor către angajați.
Întocmirea și verificarea mai multor tipuri de documente specifice, de la deconturi de cheltuieli la foi de activitate lunară a angajaților, plus rapoartele aferente.
Financiare
Activități de contabilitate primară: registru de casa, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum și NIR-uri, emitere facturi, etc
Emiterea de rapoarte financiare, săptămânale / lunare.
Înțelegerea și verificarea corectitudinii înregistrărilor contabile.
Menținerea legăturii cu departamentul externalizat de contabilitate.
Beneficii
• Salariu competitiv.
• Ai acces permanent la resurse de dezvoltare și traininguri interne.
• Poți fi implicat în proiecte în care câștigul la nivel de knowledge și experiență este superior.
• Abonament gratuit la o clinică medicală privată.
• Energie asigurată pe parcursul zilei de fructe și cafea proaspătă.
• Team fun: în fiecare vineri mâncăm împreună – face cinste compania, ne relaxăm la ieșiri cu bicicleta sau în oraș. Mergem împreună în teambuilding-uri aparte (am fost în Croația, Bulgaria, România).
• Relaxare la 360 grade, body&mind :P: adică abonament la masaj de 5 stele, boardgames.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Office Manager Aplica fara CV | |
Junior Customer Friendship Officer Hybrid | |
Office Manager BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (427) |
Raporteaza eroarea la