DTV Platforms Administrator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile DTV Platforms Administrator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.07.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!

    Cerinte

    Candidatul ideal:
    - Exeprienta de minim 2 ani in tv digitala;
    - Cunostinte aprofundate de tv digitala, encoding, transcoding;
    - Bune cunostinte de programare a aparatelor care compun statiile centrale;
    - Abilitatea de a configura routere /switch-uri Cisco;
    - Cunostinte operare Linux si Windows;
    - Cunostinte aprofundate de limba engleza;
    - Abilitati de organizare si planificare, atentie la detalii;
    - Spirit de initiativa, proactivitate; dorinta de perfectionare continua;
    - Orientare catre rezultate si calitate in activitatile desfasurate;
    - Disponibilitatea de lucru in ture.

    Responsabilitati

    - Responsabil cu intretinerea si reconfigurarea statiei centrale digitale, precum si a statiilor locale digitale;
    - Monitorizeaza in permanenta receptionarea canalelor TV din grila digitala si a echipamentelor digitale regionale din retea (prin soft ROSA);
    - Intretine in conditii de siguranta instalatiile de receptie (montare, orientare/reorientare si reglaj antene satelit sau terestre, conditii specifice de vara/iarna);
    - Colaboreaza cu tehnicianii retelelor D1 si D2 regionale, precum si cu reprezentantii departamentului Customer Care, in realizarea operatiunilor de mentenanta corectiva si preventiva in headend si retea;
    - Asigura asistenta permanenta, conform procedurii, prin provisioning-ul si functionarea echipamentelor TV digitale (STB) instalate la clienti. Colaboreaza cu departamentul call center si IT;
    - Intocmeste cu regularitate raporte tehnice privind masuratorile si verificarile efectuate;
    - Propune diverse solutii de optimizare a statiilor centrale in functie de conditiile nou aparute (modificari de grila de program, modificari de parametrii de receptie, etc...);
    - Asigura buna functionare a echipamentelor digitale de criptare (Nagravision si Conax), efectuaeaza revizii periodice a echipamentelor in colaboare cu vendorul.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (6)