Responsabil Comercial

Angajator: HR TIME
Domeniu:
  • Constructii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    Noi credem cu tarie in alegerea "Omului potrivit la locul potrivit"!
    Este valabil deopotriva pentru companii, insa cu atat mai mult este valabil pentru fiecare dintre noi in alegerea si urmarea carierei potrivite!
    Consideri ca jobul nostru este potrivit pentru tine?
    Nu ai de facut decat sa aplici pe platforma sau ne trimiti CV-ul la adina.vladau@hrtime.ro

    Cerinte

    • Studii superioare, reprezinta un avantaj studiile de profil tehnic;
    • Experienta minima de 2-3 ani intr-o pozitie similara (de preferat in zona de instalatii, sanitare, armaturi);
    • Cunostintele de marketing, merchandising sunt utile, reprezinta un avantaj participarea la diverse cursuri tehnice, comerciale si de vanzari.
    • Dorinta de a dezvolta businessul din care face parte, placerea de a calatori saptamanal in teren pe zona alocata (zona de SE a tarii), rezolvand nevoile clientului;
    • Persoana organizata si structurata;
    • Persoana deschisa, dinamica si creativa, motivata si ce nu se teme de provocari si taskuri multiple;
    • Sa se poata adapta unui mediu dinamic, fara stres dar cu tinte de vanzari concrete, bazat pe realizari si termene limita, orientat catre client;
    • Engleza – scris si conversational, este apreciata si cunoasterea limbii franceze;
    • Cunoasterea suitei Office (Word, Excel, Power Point, Outlook).

    Responsabilitati

    • Administreaza zi cu zi portofoliul de clienti, zona alocata;
    • Deschide noi conturi de client corporativ;
    • Isi atinge indicii de performata, gandeste strategii specifice pentru fiecare client in concordanta cu politica companiei;
    • Rezolva situatiile aparute, ce se nasc din relatiile comerciale cu parteneri si clienti companiei;
    • Cauta, verifica si analizeaza constant toate informatiile despre piata, preturi si competitie;
    • Colaboreaza cu ceilalti membri ai echipei pentru bunul mers al activitatii;
    • Participa la diverse activitati de marketing, promovare produs, inclusiv targuri;
    • Se asigura de vizibilitatea produselor in showroom-urile clientilor, de asemenea se asigura ca zona de prezentare este cat mai bine intretinuta;
    • Amenajeaza standurile de prezentare in punctele noi sau le modifica/ intretine in punctele existente;
    • Sustine prezentari de produs (tehnice si comerciale), angajatilor clientilor si partenerilor;
    • Promoveaza produsele prin canale alternative, proiectanti si arhitecti;
    • Efectueaza taskuri administrative, ce tin de bunul mers al companiei;
    • Isi sprijina si ajuta colegii in activitatile pe care acestia le intreprind;
    • Coordoneaza si creste portofoliul partenerilor de service pe zona alocata;
    • Rezolva si/sau faciliteaza rezolvarea problemelor de logistica/service ce apar in activitatea companiei.

    Alte informatii

    Ce oferim?
    - Salariu competitiv pentru job;
    - Bonus anual in functie de performanta;
    - Masina de serviciu, telefon, laptop/tableta;
    - Tichete de masa;
    - Diurna si decontarea tuturor costurilor de deplasare in interes de serviciu.