Manager recrutare (limba franceza)

Angajator: Brainspotting
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    We are the leading technology recruitment and selection consultancy in Romania, working on highly specialized technologies for permanent and interim positions. Since our inception in 2001 as the first specialized IT recruitment agency in Romania we supported over 400 national and global clients in acquiring strategic IT talent for their business.

    We are deeply passionate about technology and highly responsible about our work. We understand the pressure of the business and the fact that you need fast and quality results. Therefore we always go for the extra mile to deliver the best IT&C talent for your business, no matter how challenging the project may seem.

    Cerinte

    Clientul nostru este un prestator de servicii B2B pentru clienți internaționali, cu o creștere puternică și constantă în ultimii 10 ani, datorată în primul rând echipei care s-a dovedit a fi un partener valoros în dezvoltarea clienților noștri.

    Aveți studii superioare, indiferent de domeniu, inclusiv în domenii economice sau tehnice, abilități înnăscute de leadership, experiență de minim 10 ani în manangementul echipelor din domeniul serviciilor Business to Business. Cunoștințele în managementul resurselor umane, performanței organizaționale și IT sunt atuuri pentru a reuși și pentru a evolua în această funcție strategică din cadrul organizației noastre.

    Acest post oferă în mod constant oportunități de a călători în țară și în străinătate, inclusiv în scop de formare internă și internațională, fiind necesară disponibilitatea dumneavoastră pentru deplasări frecvente. Disponibilitate de calatorie 50%

    Cunoștințe avansate de limbă engleză (minim B2) și franceză (nivel minim B1) cu disponibilitate și interes pentru îmbunătățirea nivelului).

    Responsabilitati

    Coordonați, motivați, animați, formați o echipă de 12 – 15 persoane, a cărei activitate constă în oferirea de servicii recrutare B2B în mai multe locații din România și din străinătate.

    Vă asigurați că serviciile prestate și soluțiile propuse sunt în scopul satisfacției clienților, asigurați monitorizarea calitativă și cantitativă a portofoliului de proiecte prin analiza datelor și a rapoartelor și comunicarea permanentă cu partenerii dumneavoastră.

    Aduceți permanent îmbunătățiri metodelor, proceselor, instrumentelor de lucru, asigurați relații de calitate cu colaboratorii externi, inclusiv prin mijloace online/ la distanță.

    Coordonați propria echipă, formată din specialiști în recrutare, formare, evaluare, din România, dar și internațional.

    Gestionați în mod eficient resursele departamentului, administrați costurile de operare, realizați bugetele împreună cu managementul.

    Alte informatii

    Pachet salarial atractiv (fix + bonus + pachet evolutiv de beneficii financiare si nonfinanciare