Asistent Comercial

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile HR TIME active.


Vezi toate job-urile Asistent Comercial active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: HR TIME
Domeniu:
  • Constructii
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    Noi credem cu tarie in alegerea "Omului potrivit la locul potrivit"!
    Este valabil deopotriva pentru companii, insa cu atat mai mult este valabil pentru fiecare dintre noi in alegerea si urmarea carierei potrivite!
    Consideri ca jobul nostru este potrivit pentru tine?
    Nu ai de facut decat sa aplici pe platforma sau ne trimiti CV-ul la adina.vladau@hrtime.ro

    Cerinte

    - Studii universitare (finalizate) - de preferat in domeniul administrativ/economic/ constructii;
    - Experienta minim 2 ani in domeniul comercial/vanzari si/sau administrativ secretariat; experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj;
    - Cunostine de limba Engleza – nivel conversational;
    - Cunostinte operare Office; cunostintele de operare PhotoShop/Corel constituie un avantaj;
    - Abilitati de auto-organizare, planificare si prioritizare;
    - Atitudine proactiva, pozitiva; abilitati de comunicare, prezentare si negociere;
    - Capacitate de adaptare la cerinte noi si de a lua decizii;
    - Capacitatea de a lucra cu obiective si de a-si asuma responsabilitati si termene de finalizare;
    - Orientare catre rezultate masurabile;
    - Capacitatea de a anticipa si rezolva situatiile problematice intalnite;
    - Cunoastere corecta a limbii romane.

    Responsabilitati

    - Realizeaza activitati administrative si de secretariat;
    - Intocmeste si expediaza facturi si documente de insotire;
    - Mentine evidenta contractelor, a clientilor si urmareste incasarea facturilor, impreuna cu agentii de vanzari resposabili;
    - Intocmeste impreuna cu agentii de vanzari ofertele comerciale catre clienti;
    - Intocmeste documente necesare expedierii corespondentei si comenzilor;
    - Intocmeste notele de comanda si livrare;
    - Mentine si actualizeaza bazele de date ale companiei;
    - Realizeaza diverse traduceri necesare desfasurarii activitatii companiei;
    - Mentine evidenta documentelor de resurse umane;
    - Tine legatura cu partenerii logistici in vederea organizarii transporturilor interne si externe;
    - Realizeaza revista presei;
    - Tine legatura cu companiile colaboratoare in vederea implementarii diverselor proiecte de comunicare (DTP, tipar, AdWords, SEO, web etc).