Specialist Prevenire Frauda - entry level

Angajator: HRS Romania
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand.

    Cerinte

    • Orientare catre client si interes pentru siguranta oamenilor in mediul online, capacitate de a identifica nereguli;
    • Cunostinte foarte bune de folosire internet si tehnologie;
    • Atentie la detalii, fire analitica si organizata;
    • Abilitatea de a insista si de a nu se multumi usor cu prima explicatie;
    • Curiozitate, dorinta de a investiga si testa;
    • Capacitate de a lua decizii, rationament sanatos;
    • Atitudine pozitiva si orientare spre solutii;
    • Capacitate de a combina lucrul independent cu munca in echipa si rezultatele obtinute prin colaborare;
    • Experienta anterioara de Customer Support poate fi un avantaj;
    • Disponibilitate de a lucra si de acasa, 2 weekend-uri/luna (cu zile libere compensatorii in timpul saptamanii), respectiv in ture;
    • Studii superioare/in curs.

    Responsabilitati

    • Prevenirea si stoparea situatiilor de frauda, abuzuri si alte scenarii cu impact negativ asupra increderii clientilor de buna credinta;
    • Identificarea comportamentelor si situatiilor cu risc ridicat pentru clientii companiei si actionarea rapida;
    • Raportarea situatiilor curente, sugestiilor si ariilor de imbunatatit in prevenirea si stoparea fraudelor (regulament, filtre, instrumente necesare);
    • Mentinerea si actualizarea continua a standardelor de siguranta;
    • Interesul constant pentru tendinte, scheme noi, verificari si testari ale pietei;
    • Colaborarea stransa cu echipele responsabile de calitatea continutului si suport clienti pentru a adapta experienta de vanzare si cumparare a clientilor, in functie de nevoile si asteptarile lor;
    • Implicarea in fluxul integral de rezolvare a unei situatii de frauda direct sau prin intermediul colegilor din departamentul de suport clienti.

    Alte informatii

    Candidatii eligibili for fi contactati in termen de maxim 2 saptamani.