Sales Executive Key Accounts HEINEKEN

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Resita
  • Timisoara
  • Actualizat la: 14.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - Experienta in vanzari – canalul Key Accounts reprezinta un plus;
    - Cunostinte de baza de mercantizare;
    - Bune abilitati de comunicare, negociere, solutionare de probleme, coordonare, organizare si planificare;
    - Permis auto, categoria B;
    - Cunostinte de operare Microsoft Office;
    - Cunostinte de limba engleza – reprezinta un avantaj.
    - Integritate, independenta si incredere in sine;
    - Deschidere catre schimbare si orientare catre oportunitati si solutii;
    - Atitudine pozitiva orientata catre atingerea rezultatelor;
    - Agilitate si capacitate de adaptare constanta la schimbarile din jur;
    - Deschidere la idei si abordari noi;
    - Responsabilitate si constientizarea impactului actiunilor proprii;
    - Abilitatea de a folosi puterea grupului si de a colabora in scopul atingerii de rezultate pozitive;
    - Curiozitate si deschidere catre a invata de la cei din jur;
    - Abilitatea de a sesiza imaginea de ansamblu si dorinta de a contribui la atingerea obiectivelor.

    Responsabilitati

    - Executia PICOS la punctele de vanzare (ex. disponibilitate, vizibilitate, promotii etc.) pentru a genera in mod sustinut un avantaj competitiv;
    - Gestionarea eficienta a clientilor de la faza de planificare pana la faza de executie, in vederea obtinerii de vanzari profitabile si atingerea obiectivelor de business;
    - Atingerea obiectivelor lunare care includ plasari, activari si promotii setate de managerul direct;
    - Gestionarea mijloacelor fixe comerciale alocate, in vederea maximizarii profitabilitatii;
    - Asigurarea ca bugetul alocat este cheltuit in concordanta cu procedura Discount to Market in vederea cresterii indicatorilor de performanta din teritoriul alocat;
    - Monitorizarea şi raportarea tuturor activităţilor concurenţei din magazine;
    - Identificarea în mod proactiv de oportunităţi în magazin care pot contribui la dezvoltarea companiei, a categoriei şi a imaginii companiei;
    - Coordonarea si instruirea merchandiserilor externi din magazinele atribuite.