General Ledger - English

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile General Ledger - English active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.05.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    • Knowledge of finance, accounting, budgeting, and cost control principles including Generally Accepted Accounting Principles – minimum 3 years’ experience
    • Advanced language skills in English
    • Experience of JDE or SAP General Ledger systems preferable
    • Good all-round Excel skills
    • Good communication and development skills

    Responsabilitati

    • Prepare monthly closing and cost accounting reports.
    • Compile and analyze financial information to prepare entries to accounts, such as general ledger accounts, and document business transactions.
    • Establish, maintain, and coordinate the implementation of accounting and accounting control procedures.
    • Monitor and review accounting and related system reports for accuracy and completeness.
    • Explain billing invoices and accounting policies.
    • Resolve accounting discrepancies.
    • Recommend, develop and maintain financial data bases, computer software systems and manual filing systems.
    • Supervise the input and handling of financial data and reports for the company's automated financial systems.
    • Interact with local client Finance staff, internal and external auditors in completing audits.
    • Actively seeks opportunities for Continuous Improvement initiatives in cooperation with Team Manager
    • Takes responsibility for own professional development and growth
    • Participate in quality improvement projects
    • Support Manager with projects and training

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (274)