Sef de echipa

Angajator: Step Up
Domeniu:
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 13.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    Cauti un loc de munca? Sau poate un job ideal? Vrei sa avansezi in cariera?
    Ori esti la inceputul cariereri tale? Step Up este aici sa te ajute prin recrutare si selectie de personal profesionista si multe joburi interesante!
    Firma Step Up Professional HR Services din Timisoara ofera cu entuziasm si dedicare servicii in domeniul resurselor umane adaptate nevoilor dvs!

    Cerinte

    Diplomă universitară în Inginerie Mecanică
    Limba engleză (nivel intermediar)
    Cunoştinţe de calculator
    3-5 ani într-o funcţie similară (20-50 subordinaţi)

    Responsabilitati

    Monitorizează şi urmăreşte implementarea adecvată a sistemelor şi procedurilor de calitate şi dezvoltă acţiuni proactive pentru a asigura standardele de calitate a produselor.

    Administrează eficient resursele disponibile (oameni, materii prime şi echipament) pentru a atinge ţintele stabilite pentru indicatorii de producţie si calitate;

    Se asigură că sunt respectate regulile de sănătate şi securitate in munca stabilite de catre departamentul Health&Safety.

    Evaluează, recomandă şi propune soluţii în ceea ce priveste personalul din subordine şi atribuire sarcini de lucru pentru a asigura eficienţa departamentului.

    Implementeza proiectele tehnice ale produselor noi cat si pentru dezvoltarea celor existente

    Menţine rapoarte actualizate cu privire la utilizarea materiilor prime, uneltelor şi echipamentelor, pentru a asigura corectitudinea datelor de productie.

    Propune si implementeaza solutii si proiecte pentru imbunatatirea conditiilor de munca, productivitatii, calitatii si conceptelor de LEAN si 6S

    Este direct responsabil de coordonarea resurselor umane si materiale din departamentul sau.

    La cererea superiorului direct, poate indeplini si alte activitati cum ar fi implicare in diferite proiecte, etc.