Specialist Customer Care-Inbound

Angajator: Advalia Services
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    Advalia Services este o societate nou infiintata dar, deja furnizoare de servicii de contact center si back office pentru cele mai importante companii din Romania precum si pentru o cunoscuta firma de pariuri sportive din Italia.

    Cerinte

    Ce ne-ar bucura:
    - sa stii cum sa folosesti un calculator, pentru ca o sa lucrezi cu programe facute special pentru noi
    - sa ai idee cum stau lucrurile intr-un call center, dar chiar daca nu ai mai lucrat in domeniu, fa-ne o vizIta si o sa iti aratam
    -sa vorbesti limba romana fara sa uiti de regulile ei gramaticale
    -sa fii cu zambetul pe buze (crede-ne ca asta se simte chiar si la telefon)
    -sa ai rabdare (uneori poate e nevoie sa explici o data, de doua ori, de trei ori…)
    -si desigur, sa vrei sa inveti lucruri noi si interesante (avem super traineri pregatiti pentru asta)

    Responsabilitati

    Ce vei face:
    -vei prelua apelurile de la clienti
    -vei inregistra in sistem solicitarile lor, asa cum ai fost invatat
    -ii vei ajuta si le vei transmite informatiile de care au nevoie

    Ce iti oferim:
    -pregatire si suport, adica training platit din prima zi
    -contract pe perioada nedeterminata, pentru ca ne dorim sa stai alaturi de noi cat mai mult timp
    -salariu fix+bonuri de masa+decont transport
    -o locatie noua si accesibila
    -un program de lucru de luni pana vineri
    -sansa de a creste pe masura ce creste si proiectul

    Alte informatii


    Daca te-am convins sau ai intrebari, noi te asteptam!