Operations Coordinator
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Teach for Romania active.Vezi toate job-urile Operations Coordinator active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Teach for Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.04.2019 |
Remote work: | On-site |
Teach for Romania este o organizație non-guvernamentală, parte din rețeaua globală Teach for All, care caută și pregătește oameni valoroși, cu sau fără experiență anterioară de predare, pentru a deveni profesori în învățământul de stat, pentru copiii din medii vulnerabile.
Căutăm oameni cu potențial dovedit de leadership și care sunt puternic motivați să producă schimbări pozitive și să contribuie la educația publică din România. Acei oameni dornici să devină pentru cel puțin doi ani un educator/învățător/profesor care inspiră și un agent de schimbare în educație pe termen lung. Dacă îți dorești să te implici în educație, te așteptăm alături de noi.
We are looking for someone with:
• Great organizing skills;
• Good communication skills;
• Event management;
• Stakeholder management;
• Problem solving skills;
Who is:
• Customer oriented;
• Assertive;
• Proactive;
• Tech savy.
Who knows:
• English, at an advanced level;
• How to use Microsoft Office.
It would be a plus if you also have:
• Driver’s license: B category
Experience required for this role:
• Minimum 1 year of work experience in Organizing Events & Conferences OR Logistics & Facilities.
RESPONSIBILITIES
• Events & conferences:
o Offers support in the relationship with the owner (from needs analysis to evaluation);
o Manage the communication with the participants, before & after the event (feedback & surveys);
o Manage the logistical organization;
o Requests quotations and manages the relationship with the vendors and partners, after the signing of the contract;
o Offer support in managing the barters partnerships;
o Works along the team of volunteers that support us during events.
• Office management:
o IT &C equipment:
- manage the relationship with our IT & telecom services providers;
- manage the IT & telecom inventory;
o Work on our internal database for the logistics and admin vendors;
o Help develop and implement general working procedures for the organization;
o Manage the maintenance of the car fleet of the organization (3 cars).
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Sourcing Operations & Tactical Buying with German Hybrid | |
Procurement Operations Technical Contract Consultant Hybrid | |
Finance Coordinator BUCURESTI, Strainatate, Iasi, | |
Vezi job-uri similare (44) |
Raporteaza eroarea la