Administrator credite persoane juridice - determinat 12 luni

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ING Bank Romania active.


Vezi toate job-urile Administrator credite persoane juridice - determinat 12 luni active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Angajator: ING Bank Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.03.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ING Bank Romania is part of ING Group, a global international financial institution, which offers banking services to over 38.4 million individual customers, companies or institutions in over 40 countries.
    Founded in 1994, ING Bank Romania is the fourth bank in the top 10 local banks, according to assets, and the only bank with organic growth, without acquisitions of customer portfolios or other banks. ING Bank Romania is a universal bank with over 1.7 million customers in three business segments: individuals (retail), SMEs and Mid-Corporate companies and Wholesale Banking.
    ING's mission is to empower people to stay a step ahead in life and in business.

    Cerinte

    Absolvent studii superioare in domenul financiar - bancar / juridic.
    Experienta anterioara in domeniul bancar in operatii bancare si/ sau contabilitate.
    Minim 2 ani experienta in activitatea de administrare si monitorizare credite bancare persoane juridice.
    Cunostinte utilizare calculator, pachetul Office.
    Cunostinte limba engleza - nivel avansat.
    Cunoasterea legislatiei bancare.
    Abilitati de organizare si planificare, orientarea spre rezultat.
    Abilitati de lucru in echipa, asumarea responsabilitatii, maturitate profesionala, integritate.

    Responsabilitati

    Pregateste documentatia pentru imprumut pentru creditele acordate persoanelor juridice (contracte de imprumut, contracte de garantie reala mobiliara aferente si listele de verificare a documentatiei).
    Inregistreaza contractele de garantie reala mobiliara si intentiile de inscriere in Arhiva Electronica de Garantii Reale Mobiliare.
    Verifica documentatia pentru credite.
    Gestioneaza relatia cu departamentele interne ale bancii si cu echipele din front office.
    Ofera suport / training colegilor din cadrul departamentului.