Key Account Manager FMCG

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Gi Group Romania active.


Vezi toate job-urile Key Account Manager FMCG active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Gi Group Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 07.05.2019
    Scurta descriere a companiei

    Gi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.

    Cerinte

    • Studii superioare – preferabil in comert sau domenii conexe;
    • Preferabil experienta anterioara in domeniul FMCG, in Modern Trade ( ideal intr-o companie multinationala);
    • Cel putin 2 ani intr-o pozitie similara;
    • Experienta si expunere la toate aspectele functiilor din marketing;
    • Excelente abilitati de comunicare, negociere si persuasiune;
    • Capacitate de planificare, organizare si control;
    • MS Office: utilizare avansata a tuturor aplicatiilor;
    • Engleza – cunoastere avansata (scris si vorbit);
    • Permis de conducere.

    Responsabilitati

    • Realizeaza obiectivele in concordanta cu planul per client ( cifra de afaceri, profit, cote de piata, KPI);
    • Mentine si dezvolta relatia cu clientii IKA;
    • Planifica vanzari si cote de piata pe termen scurt, mediu si lung pentru clienti la nivel de brand;
    • Participa la intalniri periodice cu persoanele decidente la client ( buyer, marketing, logistica);
    • Realizeaza previziuni asupra vanzarilor si cantitatilor de produse din stoc;
    • Asigura prezentarea noilor produse si negociaza pentru listarea produselor la client;
    • Efectueaza vizite periodice in teren pentru implementare;
    • Prospecteaza potential de dezvoltare si defineste urmatorii pasi de actiune.