Receptioner Hotel 4* in Delta Dunarii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Eurolines Romania active.


Vezi toate job-urile Receptioner Hotel 4* in Delta Dunarii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro

Angajator: Eurolines Romania
Domeniu:
  • Turism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Constanta
  • Actualizat la: 05.08.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Grupul Eurolines Romania este alcatuit din 20 societati, are 700 de angajati, detine cea mai mare retea de distributie a produselor turistice din tara, 4 agentii francizate în Germania, o flota de 35 de autocare si aproximativ 1000 de autoturisme.

    Din 2011, reteaua de agentii a Grupului reprezinta brandul TUI Travel Center prin Eurolines Romania. TUI Travel PLC este cea mai mare companie de turism din lume, operează în 180 de ţări, are aproximativ 30 de milioane de clienţi anual şi pesteangajaţi.

    In 2015, Grupul Eurolines a preluat complexul Green Village din Sfantu Gheorghe, Delta Dunarii.

    Cerinte

    Green Village Resort este in cautarea unei persoane pentru postul de Receptioner pentru complexul hotelier de 4 stele, amplasat in Sfantu Gheorghe, Delta Dunarii.

    Daca sunteti disponibil la relocare in Delta Dunarii, va invitam sa ne cunoastem, trimitand CV-ul dumneavoastra.


    Candidatul ideal:

    Disponibil la relocare in Delta Dunarii;
    Experienta in domeniu de minim 1 an;
    Atestat de tehnician in hotelarie / Receptioner sau studii superioare in turism;
    Cunostinte limba engleza scris si vorbit, nivel avansat;
    Cunostinte de operare pe calculator in sisteme specifice receptiei (avantaj – Sistemul Fidelio);
    Cunostinte foarte bune de utilizare PC;
    Capabilitate de a lucra cu documente si bani;
    Persoana comunicativa, vesela, energica și dinamica, cu initiativa si capacitate de lucru, serioasa si punctuala;
    Usurinta de a respecta un program de lucru flexibil.

    Responsabilitati

    Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor Resortului;
    Efectueaza operatii specifice pentru sosirea si plecarea clientilor;
    Promoveaza serviciile oferite clientilor;
    Repartizeaza camerele in functie de cerintele si solicitarile clientilor;
    Solutioneaza eficient toate solicitarile inregistrate;
    Mediaza conflictele si rezolva reclamatiile clientilor;
    Preia si inregistreaza rezervarile de la clienti;
    Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii.

    Alte informatii

    Beneficii:

    Salariu motivant;
    Cazare asigurata pe toata durata contractului;
    3 mese/zi, inclusiv in zilele libere;
    Transport decontat.

    Pentru informatii privind prelucrarea datelor cu caracter personal, va rugam sa consultati politica de pe site, la sectiunea Politica de protectie a datelor.


    Descrierea companiei:

    Green Village Resort este un complex hotelier de 4 stele care se intinde pe o suprafata de 30.000 mp. Este amplasat in Sfantu Gheorghe, Delta Dunarii. Aici are loc in fiecare an, in luna august, festivalul de film Anonimul.

    Green Village a fost construit in 2004, are 90 de camere, dintre care 40 de apartamente, 3 restaurante si 3 sali de proiectie, un camping cu 55 de casute si pana la 500 locuri de campare. Este o initiativa 100% romaneasca, care din 2015 apartine Grupului Eurolines, ca primul proiect hotelier in care a ales sa investeasca.

    Grupul Eurolines România este alcatuit din 20 societati, are 700 de angajati, detine cea mai mare retea de distributie a produselor turistice din tara, 6 agentii francizate in Germania, o flota de 35 de autocare si aproximativ 1000 de autoturisme.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Constanta, Craiova, Job national

    Constanta,