Referent suport vanzari

Angajator: Signal Iduna Asigurare Reasigurare
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    Signal Iduna este unul din cele mai importante grupuri financiare in piata germana, cu peste 100 ani experienta in asigurari de sanatate si este prezenta in Romania din 2008 avand ca principala directie asigurarile private de sanatate dedicate segmentului corporate.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate, de preferinta ASE;
    Microsoft Excel – cel putin nivel mediu;
    Engleza la nivel cel putin mediu;
    Persoana organizata, analitica, atenta la detalii; preocupare pentru acuratete;
    Orientare spre rezultate si respectarea termenelor;
    Abilitati foarte bune de comunicare si relationare;
    Abilitati de planificare si organizare a activitatii;
    Spirit de echipa;
    Integritate.

    Responsabilitati

    Implicarea in toate proiectele dezvoltate în parteneriat cu canalele de distributie sau cu forta de vanzari a companiei;
    Interfata intre companie si colaboratori sau parteneri, pe probleme administrative si suport, pentru a rezolva solicitarile clientilor;
    Monitorizarea cazurilor escaladate de catre canalele de vanzare catre departamentele operationale, pentru probleme legate de clienti si parteneri;
    Realizarea de raportari specifice departamentului de Vanzari – directe si/sau indirecte;
    Elaboreaza, administreaza si arhiveaza contractele de colaborare in functie de caalul de distributie;
    Administreaza (inclusiv in sistemele informatice) contractele si anexele de comisioane specifice canalelor de distributie ale Companiei;
    Asigura implementarea, procesarea si efectuarea deconturilor de comisioane si bonusuri pentru partenerii de distributie;
    Îndeplineste rolul de persoana de contact pentru canalele de distributie ale Companiei – directe si/ sau indirecte;
    Actualizeaza permanent bazele de date ale Companiei legate de departamentul in care activeaza;
    Elaboreaza diverse raportari, la solicitarea superiorilor ierarhici sau cerute de legislatia romana / autoritati;
    Interpreteaza rezultatele din vanzari, in functie de canalele de distributie, conform criteriilor agreate impreuna cu Directorul Comercial;
    Furnizeaza sprijin corespunzator in proiectele de optimizare a proceselor si aplicatiilor Companiei;
    Contribuie la elaborarea de propuneri de regulamente si proceduri operationale pentru canalele de distributie ale societatii si se asigura de implementarea lor.