Referent suport vanzari
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Signal Iduna active.Vezi toate job-urile Referent suport vanzari active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Signal Iduna |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.02.2019 |
Remote work: | On-site |
SIGNAL IDUNA Group is one of the largest financial groups in Germany. Founded over 110 years ago, SIGNAL IDUNA Group has earned an excellent reputation as a strong and reliable provider of insurance and financial services, offering a wide range of solutions (insurance, banking and investment) to individual and corporate clients.
SIGNAL IDUNA is currently present in the insurance markets of Germany, Poland, Hungary and Romania.
SIGNAL IDUNA Romania started its operations in 2008. The company's portfolio includes private health insurance for individuals and companies, life insurance, accident insurance. Starting 2022, the company is offering a full range of general insurances for both individuals and companies through its subsidiary, SIGNAL IDUNA ASIGURARI.
In the SIGNAL IDUNA team, we associate ourselves with innovation. Trust is the value without which we couldn't achieve our goals. Commitment is what determines us to take responsibility for our decisions and work. Through
the openness we show, we always ask for and offer feedback, seeking to constructively address the diversity of opinions. In addition to all the above, you must know that our humor is contagious. We encourage diversity and
out-of-the-box thinking! Join us now to learn and grow!
Studii superioare finalizate, de preferinta ASE;
Microsoft Excel – cel putin nivel mediu;
Engleza la nivel cel putin mediu;
Persoana organizata, analitica, atenta la detalii; preocupare pentru acuratete;
Orientare spre rezultate si respectarea termenelor;
Abilitati foarte bune de comunicare si relationare;
Abilitati de planificare si organizare a activitatii;
Spirit de echipa;
Integritate.
Implicarea in toate proiectele dezvoltate în parteneriat cu canalele de distributie sau cu forta de vanzari a companiei;
Interfata intre companie si colaboratori sau parteneri, pe probleme administrative si suport, pentru a rezolva solicitarile clientilor;
Monitorizarea cazurilor escaladate de catre canalele de vanzare catre departamentele operationale, pentru probleme legate de clienti si parteneri;
Realizarea de raportari specifice departamentului de Vanzari – directe si/sau indirecte;
Elaboreaza, administreaza si arhiveaza contractele de colaborare in functie de caalul de distributie;
Administreaza (inclusiv in sistemele informatice) contractele si anexele de comisioane specifice canalelor de distributie ale Companiei;
Asigura implementarea, procesarea si efectuarea deconturilor de comisioane si bonusuri pentru partenerii de distributie;
Îndeplineste rolul de persoana de contact pentru canalele de distributie ale Companiei – directe si/ sau indirecte;
Actualizeaza permanent bazele de date ale Companiei legate de departamentul in care activeaza;
Elaboreaza diverse raportari, la solicitarea superiorilor ierarhici sau cerute de legislatia romana / autoritati;
Interpreteaza rezultatele din vanzari, in functie de canalele de distributie, conform criteriilor agreate impreuna cu Directorul Comercial;
Furnizeaza sprijin corespunzator in proiectele de optimizare a proceselor si aplicatiilor Companiei;
Contribuie la elaborarea de propuneri de regulamente si proceduri operationale pentru canalele de distributie ale societatii si se asigura de implementarea lor.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent vanzari D2D Aplica fara CV | |
Reprezentant tehnic de vanzari-Bucuresti Aplica fara CV | |
Consultant Vanzari - Ceramice si Sanitare Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (138) |
Raporteaza eroarea la