Specialist Cheltuieli Generale

Angajator: Carrefour România
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.02.2019

    Carrefour ține cu tine:

    Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie
    Oportunități de creștere la tot pasul
    Cursuri de dezvoltare adaptate nevoilor tale
    Asigurare medicală privată
    Tichete de masă și ajutor de transport
    Cupoane de magazin de Paști și Crăciun
    Primă de vacanță


    Ce-ar trebui să faci: 

    Să înregistrezi în sistemul informatic contabil toate cheltuielile generale ale magazinelor, în funcție de conturi
    Să participi la activitatea de audit intern și extern, cu scopul de a asigura buna desfășurare a procesului de audit
    Să participi la soluționarea litigiilor cu reprezentanții furnizorilor de servicii și ai magazinelor, identificând eventualele erori și să le transmiți către aceștia
    Să înregistrezi în sistemul informatic contabil facturile din luna în curs, în funcție de conturi și să te asiguri de corectitudinea acestora
    Să urmarești și să analizezi anumite informații din contractele cu furnizorii de servicii, cu scopul de a asigura înregistrarea corectă a facturilor
    Să eaborezi lunar provizioanele aferente cheltuielilor generale pentru magazine
    Să respecți termenele de înregistrare a cheltuielilor

     Ţine de tine să:
      
     Ai studii absolvite cu specializare Financiar – Contabilitate
     Ai cunoștințe de contabilitate primară
     Ai cunoștințe de operare MS Office (Excel) – nivel mediu
     Ai bune capacități de analiză și sinteză
     Ai spirit de echipă, bune abilități de comunicare și organizare