Key Account Executive

Angajator: Unilever
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 21.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    On any given day, two billion people use Unilever products to look good, feel good and get more out of life. With more than 400 brands focused on health and wellbeing, no company touches so many people's lives in so many different ways.

    Our portfolio ranges from nutritionally balanced foods to indulgent ice creams, affordable soaps, luxurious shampoos and everyday household care products. We produce world-leading brands including Lipton, Knorr, Dove, Axe, Hellmann's and Omo, alongside trusted local names such as Dero and Delikat.

    For us, sustainability is integral to how we do business. With 7 billion people on our planet, the earth's resources can be strained. This means sustainable growth is the only acceptable model of growth for our business. The Unilever Sustainable Living Plan sets out to decouple our growth from our environmental impact, while at the same time increasing our positive social impact. We believe that as a business we have a responsibility to our consumers and to the communities in which we have a presence. Around the world we invest in local economies and develop people's skills inside and outside of Unilever.

    Cerinte

    • Cunoasterea pietei FMCG
    • Experienta in vanzari
    • Abilitati bune de negociere si relationare cu echipa
    • Cunoasterea pachetului Office (Microsoft Office si Microsoft Excel)

    Responsabilitati

    • Realizarea Planului de Afaceri lunar, trimestrial si anual pentru dezvoltarea activitatii companiei in locatiile IKA si in filialele distribuitorilor din zona de care raspunde
    • Preluarea si prelucrarea comenzilor de la clientii care sunt serviti direct:
     verificarea stocurilor existente la raft si in depozitul magazinului
     intocmirea comenzilor impreuna cu reprezentantul magazinulu
     trimiterea comenzilor punctual unde permite sistemul acest lucru,
    • Implementarea si coordonarea activitatii de plan pe client/canal:
     prezentarea simularilor proiectelor de vizibilitate realizate de catre managementul categoriei catre clienti
     implementarea proiectelor de vizibilitate
     transmiterea catre client a propunerii de incarcare a standurilor si plasarea de POSM-uri
     transmiterea propunerilor de insertii in reviste
     acordarea vizei de “bun de tipar” pentru inseritile din reviste
    • Implementarea Planului National de Activitati de lansare si relansare:
     listarea de produse noi
     prezentarea produselor noi echipelor distribuitorilor si clientilor
    • Urmarirea stocurilor si vanzarilor pentru marcile Unilever
    • Coordonarea activitatii echipei de merchandiseri si hostesse din aria de care raspunde
     sedinte regulate cu echipa de merchandiseri in care sa se prezinte care sunt prioritatile de moment
     transmiterea tabelelor centralizatoare cu privare la bonusuri
     consilierea merchandiserilor in realizarea plasarilor suplimentare participante in schemele de bonusare
    • Participarea direct sau in colaborare cu reprezentantii distribuitorilor la negocierile cu clientii traditionali incentivati LKA si WHS.