CONTABIL-ECONOMIST

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PENNY. active.


Vezi toate job-urile CONTABIL-ECONOMIST active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: PENNY.
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Ilfov
  • Actualizat la: 22.04.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.

    Îți prezentăm PENNY:

    PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.

    PENNY Romania deja înseamnă:

    376 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) 
    7000 de angajați

    Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.

    Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angajat.

    Ce spun colegii noștri despre PENNY?

    „Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]

    „Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]

    În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.

    Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.

    În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.


    Cerinte

    Candidatul ideal
    Absolvent studii superioare al unei facultati economice (Contabilitate ar fi un avantaj)
    Cunostinte legislatie financiar-contabile;
    Experienta de minim 2 ani pe un post similar;
    Cunoasterea limbii engleze : mediu (limba germana constituie un avantaj);
    Cunostinte medii de MS Office (Excel-ul constituie un avantaj);
    Cunostinte de operare in softuri de contabilitate –SAP constituie un avantaj;
    Initiativa, implicare in luarea si aplicarea deciziilor, asumarea responsabilitatii;
    Abilitati de organizare, comunicare si orientare catre solutii;
    Capacitate de analiza si sinteza;
    Rezistenta la stress;
    Disciplina si rigurozitate.

    Responsabilitati

    Responsabilități
    Asigura inregistrarea zilnica in sistem a tuturor facturilor de marfa/ambalaje primite de la furnizori, inchise pe baza de
    aviz de insotire, in vederea generarii obligatiei de plata;
    Urmareste reconcilierea facturilor de marfa/ambalaje cu preliminarile efectuate pe fiecare partener;
    Opereaza in sistem procesele verbale de stingere a obligatiilor comerciale reciproce conform scadentelor aferente;
    Executa operatiunile de compensare
    Creare/Intretinere baza de date furnizori in sistem
    Transmite documentele intocmite: ordine de compensare insotite de procese verbale de stingere reciproca o
    obligatiilor, extrase de cont reprezentand confirmarile de sold, desfasuratoarele de plati catre partenerii comerciali
    (furnziori/clienti marfa);
    Asigura arhivarea lunara a documentatiei gestionate;
    Indeplineste orice alte solicitari venite din partea departamentelor din cadrul companiei;
    Urmareste aplicarea prevederilor mentionate in procedurile interne si legislatiei specifice domeniului
    financiar-contabil;
    Indeplineste orice alte sarcini si responsabilitati stabilite de catre superiorul ierarhic;
    Participa la activitatile de audit intern/extern, controale diverse autoritati si intocmeste rapoartele solicitate.

    Pentru mai multe informatii legate de procesarea datelor personale, va rugam sa accesati pagina de web penny.ro - "Politica de confidentialitate".

    Alte informatii

    Pachetul tău de beneficii include:
    Asigurare medicală privată;
    Masa de prânz asigurată;
    Transport asigurat;
    Posibilități multiple de învățare și dezvoltare în cadrul companiei

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre PENNY.. Consultati Politica de procesare a datelor personale a PENNY. >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,

    Aplica fara CV
    Ploiesti, Ilfov,

    BUCURESTI, Ilfov, Ploiesti,

    Vezi job-uri similare (7)