Consultant HR (Administrare personal)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Contexpert active.


Vezi toate job-urile Consultant HR (Administrare personal) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Contexpert
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.06.2019
    Scurta descriere a companiei

    Membra a HLB International, Contexpert este o companie de top din Romania care ofera inca din 1996, servicii de contabilitate, consultanta fiscala, audit, inventariere, salarizare si administrare de personal (locul 5 in topul companiilor de contabilitate din Bucuresti, potrivit CECCAR).

    Creata in 1969, HLB este o retea internationala dinamica de consultanta de business care serveste clienti din peste 130 de tari, cu peste 600 de birouri in lume, 1900 de parteneri si peste 17000 de profesionisti. Membrii HLB si-au construit o reputatie puternica in tarile lor si proiecteaza o identitate globala comuna, promovand expertiza locala cu performanta internationala.

    Contexpert s-a nascut in urma cu 19 ani dintr-o initiativa indrazneata si a devenit o afacere de succes prin dedicatia totala a managementului si a angajatilor sai. In prezent, Contexpert este o companie respectata in mediul de afaceri romanesc, avand un portofoliu de peste 300 de companii nationale si multinationale ce deruleaza afaceri cu cifre de piata semnificative.

    Serviciile de calitate si oamenii sunt cele mai importante resurse pentru companie. S-a investit in ei si s-a creat o structura flexibila de promovare, in care fiecare isi poate gasi calea spre dezvoltarea profesionala. Managementul companiei a ales sa puna pret pe delegarea responsabilitatilor si cresterea continua bazata pe evolutia si specializarea echipei. Drept urmare, fiecare membru din echipa este incurajat sa devina din ce in ce mai bun in ceea ce face si sa reprezinta o sursa de inspiratie pentru cei aflati la inceput de cariera.

    Cerinte

    Ne marim echipa! Suntem in cautarea unei persoane dornice sa creasca intr-o companie de servicii profesionale, care sa impartaseasca cu noi pasiunea pentru oameni si pentru domeniul resurselor umane.

    Daca indeplinesti cerintele de mai jos, te asteptam sa ne cunoastem::
    - Studii superioare finalizate (Sociologie/Psihologie/ASE)
    - 1 an experienta pe o pozitie similara
    - Atestat/Curs inspector resurse umane – obligatoriu
    - Cunostinte limba engleza – nivel avansat
    - Bune cunostinte MS Office (Word, Excel)
    - Excelente abilitati de organizare, prioritizare si planificare
    - Capacitate de sinteza si analiza
    - Spirit de echipa si abilitati de comunicare ridicate
    - Orientare catre clienti

    Responsabilitati

    Responsabilitatile tale:
    - Intocmirea contractelor individuale de munca
    - Intocmirea documentelor privind modificarea si incetarea contractelor individuale de munca
    - Intocmirea adeverintelor pentru angajati (de salariat, pentru medic, banca si pentru toate insitutiile statului: somaj, pensii, etc.)
    - Arhivarea electronica a dosarelor de personal
    - Intocmirea, completarea si depunerea registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic– REVISAL
    - Programarea controalelor de medicina a muncii
    - Comunicarea catre Agentia Pentru Ocuparea Fortei de Munca a tuturor locurilor de munca vacante
    - Intocmirea rapoartelor specifice pentru clienti cu privire la date despre angajati (situatia zilelor de concediu, incetari, angajari etc)
    - Verificarea pontajului

    Alte informatii

    Ce iti oferim:
    - Program de lucru flexibil (08:30-17:00, 09:00-17:30, 09:30-18:00)
    - Abonament medical si bonuri de masa in format electronic
    - Cursuri profesionale interne lunare;
    - Evenimente corporate (teambuilding, petreceri cu ocazia sarbatorilor etc);
    - Concursuri lunare cu premii;