Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Referent Achizitii si Logistica
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Lugera & Makler active.Vezi toate job-urile Referent Achizitii si Logistica active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Lugera & Makler |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.06.2019 |
Remote work: | On-site |
...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
also good-looking!...
This is in a nutshell the Lugera team in Romania.
A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!
We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
“WE CAN DO IT!”
And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!
Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!
Daca esti mereu in cautare de provocari si iti doresti sa atingi un nou nivel de performanta, poti fi chiar tu noul Referent Achizitii si Logistica!
Clientul nostru activeaza de peste 20 de ani in domeniul mobilierului pentru segmentul HoReCa si Office, coordonand numeroase proiecte de succes la nivel national.
Studii superioare finalizate (cu licenta);
Experienta de minim 2-3 ani in achizitii;
Cunostinte medii de limba engleza (scris si vorbit);
Bune abilitati de comunicare si negociere, organizare si planificare;
Atitudine pozitiva si orientare catre rezultate.
Monitorizarea relatiei cu furnizorii societatii;
Prospectarea pietei in vederea identificarii de noi furnizori de produse si servicii;
Negocierea conditiilor contractuale;
Semnarea contractelor cu furnizorii agreati;
Efectuarea comenzilor de produse;
Urmarirea derularii contractelor comerciale, a termenelor de incarcare si livrare marfa;
Verificarea corectitudinii conditiilor comerciale agreate cu furnizorii;
Monitorizarea transportului marfii si a relatiei cu transportatorii societatii;
Efectuarea receptiei produselor si verificarea documentelor de insotire a marfii;
Pregatirea documentatiei necesare efectuarii formalitatilor vamale;
Stabilirea si participarea la intalniri cu furnizorii societatii.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/m) BUCURESTI, | |
Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/m) BUCURESTI, | |
Responsabil achizitii ( buyer) cu experienta in constructii! BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (24) |
Raporteaza eroarea la