Team leader cu limba Engleză

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad România active.


Vezi toate job-urile Team leader cu limba Engleză active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 22.02.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    Randstad recrutează un Supervizor cu minim 1 an experientă pe un rol similar, intr-un departament de Call Center, pentru o companie multinatională ce activează în industria BPO.

    Cerințe

    - oferirea de suport echipei și, totodată, fiecarui agent în parte, oferind informații exacte despre produs și/sau despre serviciul pe care il promovează;
    - menținerea legăturii cu managementul proiectului/clientul comunicând în timp real problemele și soluțiile propuse;
    - contribuția la motivarea agenților, în primul rand prin încurajarea lor și recunoașterea realizărilor acestora;
    - prezența printre agenți pentru a le oferi ajutor și suport în timp real;
    - preluarea apelurile când situația o solicită, rezolvand solicitarile promt și în mod profesionist;
    - evaluarea performanței angajaților;
    - asigurarea de îndeplinirii indicatorior de performanța alocați echipei pe care o coordonează, conform indicatorilor stabiliți;
    - promovarea, împlementarea și respectarea procedurilor companiei – calitate, securitate, etc.
    - să asigure partea de scheduling/programare zilnică a agenților.

    Responsabilitati

    - cunoștințe de limbă engleză – nivel avansat;
    - experiență de coordonare de minim 1 an pe o poziție de supervizor/coordonator al unei echipe de call-center (inbound);
    - cunoștințe Microsoft Office (Excel) – nivel mediu – avansat;
    - abilități de comunicare excelente;
    - abilități de leadership (coaching, motivare a echipei);
    - rezolvarea problemelor și competențe organizatorice (abilități de concepere a unui action plan, abilități de comunicare cu clientului cu scopul de a rezolva o situație);
    - abilitatea de a lucra sub presiune;
    - abilități de învățare;
    - flexibilitate și adăptare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (295)