Generalist HR – METRO Berceni (determinat 2 ani) - 103300

Angajator: METRO Cash & Carry Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 31.01.2019
    Scurta descriere a companiei

    METRO Cash & Carry is championing Independent Business. As the leading international player in wholesale trade and the largest sales line of METRO, we’re passionate about helping over 20 million customers with 20 million different sets of challenges, ambitions and dreams. We’re more than just a supplier; we are trusted relationship builders who understand and anticipate our customers’ needs. And we bring unique food expertise, outstanding global insights and decades of experience to make sure they have the best products, services and technologies to succeed.

    Cerinte

    Profilul candidatului
    * Cunoştinţe de legislatia muncii
    * Cunoştinţe avansate de operare MS Office şi de software specific activităţii departamentului resurse umane
    * Experienţă in proiecte de recrutare si/sau training
    * Capacitate de comunicare, flexibilitate, loialitate
    * Capacitate de gestionare a timpului şi a priorităţilor
    * Proactivitate şi orientare către client
    * Cunoştinţe de limba engleză

    Responsabilitati

    METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe

    Descrierea jobului
    * Recrutează şi selectează personalul în conformitate cu politica de Resurse Umane a companiei
    * Participă la evenimente specifice de employer branding (târguri de joburi, workshop-uri cu diferite asociații)
    * Întocmeşte documentele specifice administrării de personal (încheiere / derulare / încetare contract de muncă)
    * Transmite către autorităţi documentele specifice, conform legislației în domeniu
    * Administrează si actualizează baza de date a angajaţilor privind datele personale şi timpul de lucru
    * Realizează integrarea noilor colegi şi participă activ la procesele de evaluare si dezvoltare a angajaţilor
    * Monitorizează şi implementeaza programele de training ale angajaţilor din cadrul magazinului