Specialist Administrare Imobile

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist Administrare Imobile active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Constructii
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.03.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!

    Cerinte

    Studii superioare finalizate;
    Experienta relevanta de minim 2 ani in domeniul telecomunicatii, pe aria specifica activitatilor de Servicii Generale (gestiune imobile, amenajare spatii de lucru, contracte inchiriere spatii, Facility Management etc);
    Expunere de minim 2 ani la activitati ce au implicat coordonare de activitate la nivel zonal sau regional;
    Cunostinte economice de baza, cunostinte financiar-contabile minime;
    Foarte bune cunostinte de lucru cu calculatorul (pachetul MSOffice);
    Cunostinte de Limba engleza la nivel mediu;
    Permis de conducere categoria B, fara incidente;
    Rezolvarea problemelor;
    Organizare si Planificare;
    Orientare catre client;
    Integritate si incredere.

    Angajarea se face pe perioada determinata.

    Responsabilitati

    Gestioneaza contractele de inchiriere spatii (spatii tehnice, headend) din regiunea alocata;
    Negociaza sau renegociaza proactiv contractele in vederea reducerii costurilor sau obtinerii unor conditii de colaborare mai avantajoase;
    Coordoneaza furnizorul de facility management din fiecare regiune pentru intretinerea spatiilor aflate in gestiune;
    Evalueaza costurile de mentenanta reactiva prin planificarea unor termeni de realizare, coordoneaza santierele, evalueaza lucrarile, verifica executia lucrarilor si acceptanta lucrarilor;
    Acorda suport in obtinerea autorizatiilor de functionare sau de construire pentru spatiile aflate in aria de activitate;
    Coordoneaza proiecte de amenajare sau modernizare spatii (Headend si huburi) prin selectia de furnizori, implementarea proiectelor de executie, achizitia si montarea echipamentelor necesare, receptia finala a lucrarilor;
    Acorda suport in construirea bugetului anual OPEX si CAPEX.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    5000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (93)