Business Unit Buyer

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.04.2019
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    Requirements:
    • University level degree;
    • Previous experience from the fields of procurment and logistics;
    • Multinational working experience is an advantage;
    • Fluent oral and written English language skills;
    • Very good knowledge of Excel, CRM or SICAP.

    Responsabilitati

    Main Responsibilities:

    • Creates and executes business unit demand plan together with BU sales management;
    • Creates and executes business unit supply plan schedule together with BU (laundry) service operations;
    • Orders customer start-up & product change items from central warehouse or other source according supply plan;
    • Place PO: Supplier & 3th Party Supplier; Indirect order and indirect purchasing;
    • Active participation in supplier selection, supportin tendering process & contracting.
    • Invoice handling
    • Communication with external Suppliers
    • Communication with Lindström outbound logistic coordinators;
    • Analyses information, probes for clarity, produces solutions, makes judgements and thinks systematically.

    Alte informatii

    Key Performance Indicators:
    • Customer delivery time from contract;
    • Customer delivery accuracy;
    • Delivery forecast accuracy;
    • Customer satisfaction.

    Benefit package:
    • Medical insurance at a private clinique;
    • Travel allowance;
    • Flexible program (L-V);
    • Growth and development potential within the organization.