Agent introducere si validare date

Angajator: APS Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internship
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.

    APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.

    APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.

    www.aps-ro.ro

    Cerinte

    APS Romania este in cautarea unui nou coleg care sa ocupe pozitia de Skip Tracing Agent. Daca te regasesti in descrierea de mai jos, asteptam aplicatia ta pentru a ne cunoaste! :)

    Ce ne dorim de la tine?

    Sa fii o persoana atenta la detalii si analitica;
    Sa iti poti oganiza timpul astfel incat sa duci la bun sfarsit task-urile zilnice;
    Sa detii abilitati de comunicare dezvoltate;
    Sa iti doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara, dinamica si unita;

    Responsabilitati

    Ce trebuie sa faci?

    Vei cauta date noi de contact pentru debitorii gestionati de catre departament;
    Vei fi responsabil cu introducerea si actualizarea informatiilor din aplicatia de lucru;
    Oferirea suportului solicitat, colegilor din departament.

    Alte informatii

    Ce îți oferim?
    Pentru ca uneori ne petrecem mai mult timp la birou decat acasa, ne-am axat pe crearea unui mediu de lucru placut, astfel incat timpul parca zboara; 😊
    Ne dorim sa avem in echipa noastra colegi pe termen lung, motiv pentru care oferim contract individual de munca pe perioada nedeterminata;
    Un pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare:
    -parte salarială fixă;
    - tichete de masă;
    - decontarea abonamentului de transport;
    - acces la pachete de servicii medicale private;
    Alte beneficii pentru timpul tău liber: abonamente Bookster – cea mai moderna biblotecă destinată companiilor, prin 7 Cards ai reduceri la abonamentele pentru sălile de fitness și nu numai, dar și alte reduceri la cumpărături pentru parteneriatele agreate;
    Motivarea personala este importanta pentru noi, tocmai de aceea organizam periodic diferite petreceri tematice, teambuildig-uri, competitii dar si workshop-uri.

    Ți-am stârnit curiozitatea? Așteptăm aplicația ta, pentru a ne putea cunoaște mai bine și a-ți povesti despre echipa noastră! :)