Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Front Desk Officer
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile APS Romania active.Vezi toate job-urile Front Desk Officer active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | APS Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.05.2019 |
Remote work: | On-site |
Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.
APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.
APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.
www.aps-ro.ro
Ce ne dorim de la tine?
Să fii o persoană organizată și cu spirit de observație dezvoltat;
Să poți prioritiza sarcinile primite, să fii o persoană amabilă, cu o continuă dorință de dezvoltare;
Aptitudini dezvoltate de comunicare orală și scrisă;
Să deții cunoștințe de operare PC și cunostințe de Limba Engleză;
Studii superioare finalizate sau în curs;
Ce vei face ?
Te vei ocupa de redactarea anumitor documente specifice departamentului;
Vei întampina vizitatorii și vei asigura protocolul necesar;
Colegii tăi vor avea nevoie de suport pentru achiziționarea consumabilelor, produselor de birotică și papetarie, biletelor de avion și a rezervărilor hoteliere;
Participare activă la organizarea eventimentelor (petreceri tematice, team-building-uri,etc.);
Să nu uităm de cel mai important aspect : vei face parte dintr-o echipă tânără și dinamică :)
Ce îți oferim?
Mediu de lucru plăcut alături de o echipă tânără, unită și dispusă să investească timp si reusrse în formarea ta;
Oportunități reale de dezvoltare în cadrul companiei;
Sediu modern cu o priveliste uimitoare (cladirea de birouri SkyTower, statia de metrou Aurel Vlaicu);
Pachet salarial complex: parte fixa lunara, bonuri de masa, decontarea transportului in comun, abonament medical;
Training-uri, workshop-uri si petreceri periodice (pentru ca stim sa ne distram);
Daca esti pasionat de lectura, vei avea acces la cea mai noua si diversificata biblioteca virtuala (Bookster), iar daca iti doresti sa-ti petreci timpul liber cu prietenii, cu ajutorul parteneriatelor incheiate, beneficiezi de reduceri la sali de fitness, diferite shop-uri si cafenele 😊
Hai sa ne cunoastem si o sa te convingi ca aici este locul tau 😉
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Front Desk Consultant Aplica fara CV | |
Junior Customer Friendship Officer Hybrid | |
Procurement Operations & Client Service Desk Consultant Hybrid | |
Vezi job-uri similare (59) |
Raporteaza eroarea la