Junior Reporting Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APS Romania active.


Vezi toate job-urile Junior Reporting Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: APS Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.

    APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.

    APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.

    www.aps-ro.ro

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate sau in curs (studiile in domeniul financiar reprezinta un avantaj);
    • Abilitate de a asculta, comunica si interactiona intr-un mod eficient cu colegii din alte departamente;
    • Abilitatea de a lucra atat individual cat si in echipa;
    • Persoana organizata, atenta la detalii si orientata spre rezultat;
    • Spirit de initiativa si abilitatea de a indentifica solutii viabile pentru sarcinile zilnice;
    • Capacitate de analiza si sinteza;
    • Cunostinte avansate de Microsoft Office (in special Microsoft Excel);
    • Cunostinte avansate de Limba Engleza (scris si vorbit);

    Responsabilitati

    • Procesarea extraselor bancare si aducerea acestora in forma solicitata pentru incarcarea platilor in sistem;
    • Incarcarea zilnica a datelor procesate;
    • Reconcilierea zilnica, saptamanala si lunara, a sumelor incarcate in sistem cu cele prezente in extrasele bancare, in scopul verificarii corectitudinii datelor incarcate;
    • Pregatirea rapoartelor specifice datelor incarcate;
    • Verificarea platilor incarcate si neindentificate iar ulterior alocarea celor identificate;
    • Rezolvarea rapida a tuturor solicitarilor primite;
    • Colaborarea cu clientii interni in vederea optimizarii procesului de indentificare a platilor si a erorilor;

    Alte informatii

    Beneficii :

    Un pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare:
    Acces la pachete de servicii medicale private;
    Beneficii pentru timpul tău liber: abonamente la o bibliotecă modernă destinată companiilor, reduceri la abonamentele pentru sălile de fitness, alte reduceri la cumpărături pentru parteneriatele agreate.
    Punem accent pe motivarea colegilor noștri și pe crearea unui mediu de lucru plăcut, motiv pentru care realizăm periodic training-uri, workshop-uri, competiții, petreceri tematice și teambuilding-uri.
    Daca ti-am startnit curiozitatea, asteptam aplicatia ta :)