Responsabil relatii clienti | germana & engleza

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 20.02.2019
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    Germana minim B2
    Engleza minim B2
    Gandire inovativa
    Abilitati de comunicare, persuasiune si negociere

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - mentine contactul cu clientii firmei
    - coordoneaza, respectand acordurile existente, punerea in aplicare a comenzilor primite
    - mentine contactul cu clientii cu privire la adoptarea si punerea in aplicare a comenzilor de transport
    - verifica primirea comenzilor, introduce comenzile de transport in programul specific impreuna cu datele clientului (asigura intregul proces de inregistrare a comenzii)
    - supravegheaza punerea in aplicare corecta si la timp a comenzilor de transport si raspunde de sosirea camionului la destinatia clientului
    - verifica daca procedurile interne sunt respectate si intocmeste rapoarte pentru client
    - primeste informatii referitoare la orice abateri de la executarea comenzilor si comunica aceste
    abateri clientului; acest lucru presupune o intensa comunicare, in principal, prin telefon, cu clientii
    organizatiei, dar si cu celelalte departamente ale organizatiei, care sunt implicate in procesul de
    realizare a transportului
    - verifica permanent costurile si modul de indeplinire a comenzilor, satisfactia clientilor
    - comunica superiorilor orice problema care ar putea afecta realizarea transportului pentru client

    Alte informatii

    Reprezinta un avantaj:
    - experienta pe o pozitie similara
    - cunostinte de alte limbi straine
    - experienta in utilizarea sistemelor de planificare
    - experienta pe partea de comunicare si contact cu clienti din diverse domenii (minim 1 an)