Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Responsabil relatii clienti | germana & engleza
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile SalesConsulting active.Vezi toate job-urile Responsabil relatii clienti | germana & engleza active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | SalesConsulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.04.2019 |
Remote work: | On-site |
Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.
Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
- FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
- PHARMA (all levels)
Germana minim B2
Engleza minim B2
Gandire inovativa
Abilitati de comunicare, persuasiune si negociere
Responsabilitati:
- mentine contactul cu clientii firmei
- coordoneaza, respectand acordurile existente, punerea in aplicare a comenzilor primite
- mentine contactul cu clientii cu privire la adoptarea si punerea in aplicare a comenzilor de transport
- verifica primirea comenzilor, introduce comenzile de transport in programul specific impreuna cu datele clientului (asigura intregul proces de inregistrare a comenzii)
- supravegheaza punerea in aplicare corecta si la timp a comenzilor de transport si raspunde de sosirea camionului la destinatia clientului
- verifica daca procedurile interne sunt respectate si intocmeste rapoarte pentru client
- primeste informatii referitoare la orice abateri de la executarea comenzilor si comunica aceste
abateri clientului; acest lucru presupune o intensa comunicare, in principal, prin telefon, cu clientii
organizatiei, dar si cu celelalte departamente ale organizatiei, care sunt implicate in procesul de
realizare a transportului
- verifica permanent costurile si modul de indeplinire a comenzilor, satisfactia clientilor
- comunica superiorilor orice problema care ar putea afecta realizarea transportului pentru client
Reprezinta un avantaj:
- experienta pe o pozitie similara
- cunostinte de alte limbi straine
- experienta in utilizarea sistemelor de planificare
- experienta pe partea de comunicare si contact cu clienti din diverse domenii (minim 1 an)
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Planificator materiale Aplica fara CV | |
Order Management Assistant - PM - Cluj Aplica fara CV | |
Angajăm Picker Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la