Consultant hotline (limba franceza)

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.02.2019

    Cerinte :

    •    Studii medii finalizate 
    •    Cunostinte avansate de limba franceza : nivel B2-C2
    •    Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj 

    Responsabilitati: 

    •    Preluarea apelurilor si identificarea informatiilor clientilor in baza de date
    •    Identificarea completa si corecta a informatiilor si a situatiilor exprimate de catre client in cadrul discutiei, precum si a documentelor justificative necesare
    •    Furnizarea de raspunsuri clare si concise clientilor, dupa verificarea prealabila a surselor de informatii existente
    •    Cunoasterea si aplicarea in activitate a procedurilor si a instructiunilor in vigoare 
    •    Furnizarea informatiilor si argumentelor necesare pentru a rezolva reclamatiile si cererile clientilor
    •    Transmiterea prin e-mail a diverselor informatii explicative sau de corectie
    •    Asigurarea unor servicii de calitate furnizate respectand termenele stabilite
    •    Asigurarea trasabilitatii cererilor procesate si a operatiunilor efectuate in baza de date
    •    Actualizarea datelor si a informatiilor in baza de date conform procedurilor
    •    Transmiterea mai departe a cazurilor exceptionale sau cu anomalii in vederea rezolvarii lor 
    •    Orientarea si directionarea clientilor catre departamentul sau serviciul corespunzator, in cazul in care este nevoie

    Profilul căutat:

    •    Rigoare, rapiditate si usurinta in a lucra in programe informatice (ex. Word, Excel, …)
    •    Capacitate de ascultare activa si puternica orientare client
    •    Capacitate de comunicare si asertivitate
    •    Atentie la detalii
    •    Spirit de echipa, flexibilitate si abilitati de invatare