Team Leader Echipă Suport IT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Team Leader Echipă Suport IT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.03.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană responsabilă, flexibilă și comunicativă care să se alăture echipei noastre tehnice din București în calitate de Team Leader echipă suport.



    Ne dorim un Team Leader cu:





    Cunoștințe bune de limba franceză (nivel B2);

    Experiența în management de persoane și activități complexe;

    Experiență pe partea de costumer support;

    Eficiență în tratarea problemelor întâmpinate la locul de muncă, inclusiv anticiparea, prevenirea, identificarea și rezolvarea acestora după cum este necesar.

    Responsabilitati

    Responsabilitătile principale sunt:





    Coordonarea echipei de tehnicieni support IT;

    Recrutarea, integrarea şi instruirea persoanelor din subordine;

    Organizarea ședințelor cu membrii echipei pentru motivarea și pentru evaluarea activității;

    Relaționarea cu celelalte departamente și colaborarea constantă cu managerul direct și reprezentanții clientului;

    Supervizarea respectării și aplicării procedurilor interne.

    Alte informatii

    Pentru că apreciem implicarea, oferim:



    Formare la nivel național și internațional;
    Mediu de lucru dinamic, în cadrul unui colectiv profesionist și motivat;
    Posibilitatea dezvoltării carierei prin feedback și coaching din partea responsabililor direcți.