Team leader cu limba germana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad România active.


Vezi toate job-urile Team leader cu limba germana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Educatie - Training
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.02.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    Randstad recruteaza un Team leader cu limba germana pentru o companie multinationala din industria de BPO.

    Competente/ Cunostinte:

    - experienta in call center;
    - excelente abilitati de comunicare scrisa;
    - cunoasterea cerintelor clientului si a cerintelor utilizatorilor finali;
    - program de formare – produs client;
    - monitorizari;
    - coaching;
    - program de formare – procese de asigurare a calitatii (Supervizor);
    - abilitati de conducere si management;
    - instrumente de analiza a datelor;
    - analiza cauzei principale;
    - diagrame cauza- efect;
    - histograme;
    - fisiere colectare date;
    - grafice;
    - grafice de control;
    - utilizarea rapoartelor;
    - cunoasterea indicatorilor de performanta (KPI);
    - pontajul echipei;
    - indice de calitate;
    - instructie proceduri de calitate;
    - procese operationale (TOPS & ATAC).
    - initiativele de formare globale in ceea ce priveste valorile companiei.

    Atributii specifice postului:

    - gestionarea echipei de agenti;
    - raportare si management operational;
    - asigurarea calitatii si satisfactia clientului;
    - comunicare si cooperare interdepartamentala;
    - formare;
    - aributii pe linie de standard de management al calitatii;
    - autoritate.



    Responsabilitati

    - gestioneaza si ajuta la dezvoltarea echipei de agenti avand drept scop atingerea si depasirea obiectivelor de performanta, de satisfactie a clientului precum si a altor indicatori cheie de performanta, oferind suport, consiliere si pregatire acestora;
    - respecta standardele interne si procedurile de lucru stabilite;
    - revizuieste rezultatele si indicatorii de calitate ai echipei si, individual, cu regularitate, ale agentilor asigurandu-se astfel ca toti indicatorii sunt atinsi conform strategiei elaborate de managerul de proiect.


    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (275)