Back Office Agent cu limba Franceză - Brașov

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Train2Perform active.


Vezi toate job-urile Back Office Agent cu limba Franceză - Brașov active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Train2Perform
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 14.02.2019
    Remote work: On-site

    Recrutăm pentru clientul nostru, una dintre companiile multinaționale lider în domeniul Business Process Outsourcing, prezent la nivel global în peste 40 de țări, cu peste 70 de mii de angajați,

    Back Office Agent cu limba Franceză
    Pachet de Relocare Inclus
     
    Poziții disponibile:

    Locație: Ai fi dispus să te relochezi pentru a-ți îndeplini visul profesional? Acum ai ocazia să lucrezi și să trăiești în orașul declarat ca având cele mai bune condiții de trai din România: Brașov.
     
    5 motive pentru a te reloca:

    - Beneficiezi de susținere în procesul de integrare in cadrul organizatiei;
    - Beneficiezi de un pachet de relocare/sprijin;
    - Ai șansa de a te dezvolta profesional într-un mediu de lucru plăcut;
    - Sparge monotonia. Descoperă un oraș nou, oameni noi, provocări noi;
    - Trăiești viața la înălțime la propriu și la figurat. Brașovul este la peste 1020 de m altitudine.
     
    Centrul operațional de la Brașov, unul dintre cele patru sedii deschise în România, oferă servicii multilingve asociate activităților de Contact Center (Outbound și Inbound) și Back-Office, specializate în gestionarea și consolidarea relațiilor cu clienții și partenerii, la nivel internațional.

    Cerințe:

    - cunoștințe de limba franceză la nivel avansat;
    - cunoștințe de limba engleză la nivel mediu;
    - studii medii sau postliceale;
    - cunoștințe operare PC și viteză de tehnoredactare;
    - bune abilități de comunicare;
    - perseverență și focus pe îndeplinirea obiectivelor stabilite;
    - persuasiune și proactivitate;
    - atitudine pozitivă și orientare către client;
    - capacitate de adaptare, spirit de echipă, atenție la detalii.
     
    Responsabilități:

    - operarea în baze de date online, atât ale companiei cât și ale clienților acesteia;
    - preluarea de informații / date și înregistrarea sau modificarea acestora în linie cu solicitările și procedurile de lucru stabilite;
    - respectarea politicilor companiei și a reglementărilor în vigoare cu referire la prelucrarea și protecșia informațiilor/ datelor; 
    - oferirea de suport/ sprijin și colaborarea proactivă cu membrii echipei de proiect - colegi, în scopul respectării standardelor de calitate, agreate cu clienții companiei;
    - verificarea în mod constant a informațiilor / datelor procesate în scopul păstrării acurateții și revizuirea acestora prin acțiuni specifice, atunci când este necesar;
    - gestionarea solicitărilor clienților preponderent prin e-mail și chat;
    - promovarea imaginii companiei în relația cu clienții prin atitudine, cunoştinţe asimilate şi deschiderea de a veni in întâmpinarea cerințelor aferente proiectelor/ activității.

    Beneficii:

    - primă de relocare/ instalare;
    - training-uri specifice activității;
    - bonusuri de performanță lunare;
    - posibilități de dezvoltare profesională într-o companie de nivel internațional;
    - asigurare medicală privată;
    - mediu de lucru profesionist și plăcut.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Brasov, Sfantu Gheorghe, Job national

    Aplica fara CV
    Brasov, Sfantu Gheorghe, Job national

    BUCURESTI, Brasov, Job national

    Vezi job-uri similare (18)