QA Analyst – German Language

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad România active.


Vezi toate job-urile QA Analyst – German Language active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 22.02.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    Cautam un QA Analyst pentru o companie multinationala specializata in managementul extern al omnichannel-ului pentru clienti, cunoscut și ca Business Process Outsourcing (BPO).

    Cerinte:

    - experienta de agent servicii clienti de minim 1 an (Quality Analyst / Team Leader);
    - experienta de coordonare a unei echipe – preferabil, dar nu obligatoriu;
    - cunostinte limba germana – nivel avansat / nativ;
    - cunostimte limba engleza – nivel mediu;
    - cunostinte Microsoft Office (Excel) – nivel mediu
    - abilitati de comunicare excelente, pentru ca va lucra cu persoane din diverse echipe, iar informatiile transmise trebuie sa fie clare;
    - abilitati de analiza a datelor si abilitati de rezolvare a problemelor, pentru ca ne dorim sa poata veni cu recomandari pertinente pentru imbunatatirea calitatii la nivel de proiecte;
    - deschidere spre invatare, pentru ca va fi necesar sa acumuleze informatii intr-un timp scurt;
    - flexibilitate si adaptare, pentru ca va lucra pe mai multe proiecte, in functie de nevoi si se va confrunta cu diverse situatii care necesita raspunsuri rapide;
    - orientare catre obiective.




    Responsabilitati

    - sa efectueze controlul calitatii prin aplicarea procedurilor interne, in functie de nevoi, pe proiectele existente si pe proiectele noi;
    - sa ofere suport in implementarea standardului de calitate al grupului la nivel de proiecte avand ca obiectiv comun certificarea companiei;
    - sa coordoneze si sa faca parte din echipa de implementare a calitatii pentru proiectele noi;
    - sa ofere suport, pentru perioade determinate, proiectelor ce au o nevoie temporara de crestere ca numar de monitorizari;
    - sa lucreze indeaproape cu membrii departamentelor de Operatiuni si de Calitate ale fiecarui proiect in care sunt implicati pentru colectarea datelor si evaluarea indicatorilor de performanta;
    - sa se asigure de escalarea in timp util catre Supervizori/Assistan Call Center Manager sau Contact Center Manager /Quality Manager a problemelor de calitate identificate si urmarirea rezolvarii acestora;
    - sa prelucreze datele generate si/sau rezultate in vederea crearii de rapoarte specifice procedurilor interne;
    - sa realizeze controale de calitate conform planului de calitate agreat, asigurandu-se ca sistemele de calitate sunt implementate si respectate;
    - sa participe la sedintele departamentului, sa prezinte rezultatele calitative si vine, atunci cand este nevoie, cu o propunere de imbunatatire.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (161)