Specialist Administrare Personal

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Rompetrol - KMG International active.


Vezi toate job-urile Specialist Administrare Personal active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Rompetrol - KMG International
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.02.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We are a Romanian brand that evolved to an international group that produces and delivers energy products. With 6,000 employees and a wide range of jobs, Rompetrol has operations in Europe and Central Asia, from oil trading and refining to petrochemicals production, retail and marketing of petroleum products to providing services to other operators in the Energy industry.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate;
    - Minim 1,5 ani experienta pe o pozitie similara, cu expunere la urmatoarele arii: administrare de personal, cercetari disciplinare, concedieri colective / individuale, litigii de munca, somaj tehnic;
    - Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
    - Bune cunostinte MS Office (Word, Excel);
    - Excelente abilitati de organizare, prioritizare si planificare;
    - Capacitate de sinteza si analiza;
    - Excelente abilitati de comunicare.

    Responsabilitati

    - Gestionarea proceselor si fluxului de documente cerute de lege sauo de prcedurile interne pentru segmentul de angajati/ client/ business de care se ocupa;
    - Aplicarea in mod corect a prevederilor contractului individual de munca si a Contractelor Colective de Munca precum si a legislatiei in vigoare;
    - Implementarea modificarilor legislative care au impact asupra activitatii profesionale;
    - Dezvoltarea propunerilor si solutiilor de imbunatatire a proceselor, procedurilor de lucru si solutiilor care sa asigure optimizarea propriei activitati dar si a activitatilor la nivel de echipa;
    - Administrarea documentelor asociate procesului de somaj tehnic conform cu prevederile legale in domeniu;                      
    -Administrarea documentelor asociate proceselor de concediere colectiva si individuala, pentru a sustine intr-un mod eficient programele de restructurare desfasurate de companie in conformitate cu prevederile legale in vigoare;                       - Coordonarea si documentarea cercetarilor disciplinare in scopul gestionarii eficiente a relatiilor de munca din cadrul companiei in conformitate cu prevederile legale in vigoare, pentru unitatile din Bucuresti si tara.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (43)