Finance Business Partner

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Internet - eCommerce
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.07.2020
    Scurta descriere a companiei

    Suntem mereu în căutarea celor cu adevărat pasionați de ceea ce fac.

    Dacă ești printre ei, sigur există un loc pentru tine în eMAG. Am crescut foarte rapid și suntem determinați să o facem în continuare. Ce ne-a adus aici a fost dorința de evoluție continuă și rezultate concrete.

    Peste 4000 de persoane lucrează acum în eMAG. Credem foarte mult în dezvoltarea oamenilor și din acest motiv investim în fiecare an mai multă energie și resurse pentru a rămâne o organizație care învață în permanență. Vrem să ne asigurăm că tu vei avea cei mai talentați colegi și mediul în care să crești și să obții performanțe, să devii ce îți dorești la nivel uman și profesional.

    Poti regasi multe detalii despre noi si despre rolurile deschise in prezent, accesand site-ul nostru de cariere.

    Cerinte

    Requirements:

    3+ years proven experience in Financial analysis or as Financial Controller
    University Degree in Economic Studies;
    Fluent English;
    Ability to work with different groups and levels;
    Able to take the lead in internal discussions and negotiations;
    Minimum 1 year in project and business analysis experience gained through relevant professional experience;
    Stakeholder management (develop and maintain strong value added relationships).

    Responsabilitati

    Responsibilities

    Make presentations / reports corresponding financial data on locations and throughout the business;
    Project Controlling including participation in Progress and Risk Reviews
    Interpret and analyze financial data predicting risks and opportunities
    Propose and implement various measures needed (costs, processes);
    Prepare special reports and offers solutions management, in order to increase productivity and reduce costs;
    Continuous development and update of business planning models based on current and expected developments of the business;
    Prepare budgets, forecasts and long range plan
    Investigate the reasons for differences between the planned and actual results, highlighting to superior management impact on the business;
    Take part in the month end closing process ( full P&L, working capital);
    Business partnering to Senior management in financial and IT developments matters.

    Alte informatii

    About us:

    We know benefits are important, that’s why we provide you with a full range of them:

    - A medical subscription at Medicover or Medlife;
    - A monthly budget you can spend on flexible benefits - meal tickets, travel vouchers, trainings for your development;
    - Access to the Bookster library;
    - Fruits, juice, water and coffee at the office;
    - Other discounts (gym, pizza, car wash and others).